Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 195
- Aantal klachten *
- 67
- Afgesloten klachten*
- 88%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
App van MyLum werkt niet meer
Geachte mevrouw/heer, Op 12/11/2019 kocht ik een TV Samsung QE55Q8DNALXXN 55" A LCD QLED. Op dit toestel gebruik ik verschillende apps. Bij die apps is ook een app van myLum (Lumière). Via deze app kan ik aangekochte films bekijken. Sinds een paar maanden lukt dit niet meer omdat u de nieuwste versie van die niet hebt verwerkt. Ik contacteerde daarvoor myLum en die antwoordde het volgende: “Het blijkt dat Samsung een oude versie van de app op de TV groep 23TV_BASIC1_LIC heeft gezet, in plaats van de door ons ingeleverde versie. Samsung corrigeert dit soort dingen niet, dus wij hebben hier een nieuwe submit voor gedaan. Dit proces kan erg lang duren bij Samsung, maar we hebben aangemerkt dat dit een versie betreft die al op alle andere TV groepen draait.” Zolang u de nieuwe versie niet installeert kan ik mijn aangekochte films niet bekijken. Daarom verzoek ik u onverwijld de recentste versie van myLum te istalleren. Met vriendelijke groeten, Johan Van Nuffel Sleutelplasstraat 9 bus 101 1700 Dilbeek Mail vnj@me.com Bijlage: Kopie factuur
Gratis Galaxy Watch8 bij aankoop van Galaxy S25
klacht ivm met vals adverteren. Zogezegd gratis Galaxy Watch8 bij aankoop van een Galaxy S25 series met een Proximus/Orange abonnement. In orange aangekocht. Op website formulier ingevuld maar word geweigerd omdat de gevraagde screenshot het IMEI nummer niet duidelijk zichtbaar is. Screenshot in bijlage. Spreekt voor zich. Screenshot is trouwens gemaakt met jullie toestel. Misschien kwaliteitsprobleem dan want als gebruike heb ik geen invloed op de kwaliteit van screenshots.
Cashback en inruiling
Beste, Op 23 juni vraag ik een cashback aan bij Samsung en registreer ik mijn oud toestel voor de inruilactie. Hierop stuur ik mijn toestel. Op 26 juni krijg ik een bevestigingsmail dat mijn toestel goed is ontvangen. Hierop werd controle gedaan en gingen ze mij verder op de hoogte houden. Na 2 weken zonder iets vernomen te hebben neem ik contact op met hun klantendienst en geef hun alle gevraagde informatie. Ze melden mij dat alles in orde is een er een nog wachttijd van 5 weken is. Op 26 augustus krijg ik een mail de er vertraging is en ik nog 2 weken geduld moet hebben. Nu zijn we meer dan 9 weken later en zijn de extra 2 weken alweer overschreden zonder resultaat. Als ik hun contacteer via WhatsApp is er ineens veel wachttijd op te antwoorden en komt er zelf geen antwoord meer. Met vriendelijke groet, Rajan Garreyn
niet voldoen aan de beloofde promotie
Geachte mevrouw/heer, Op 10/09/2025 kocht ik bij Orange Veldstraat Gent een Samsung Galaxy S24 en genieten van de promotie die u had gemaakt, zijnde een gratis Smartwatch. Echter, de beloofde promotie werd geweigerd zeggende dat de registratie (BEL18131976DPYM) niet voldoet aan de actievoorwaarden, zonder verdere uitleg. Ik verzoek u daarom de beloofde promotie te willen toepassen en mij alsnog de Smartphone te sturen. Met vriendelijke groet, Anima Roos Bijlagen: - Promotie/korting - Betalingsbewijs - Aankoopfactuur
Promotie aanvraag
Beste, een paar weken geleden kocht ik bij Mediamarkt in Waregem een Samsung S25 ultra. Bij de aankoop was een promotieactie om een gratis tablet te verkrijgen. De enige voorwaarde was om een aantal gegevens door te sturen: aankoopbewijs en een screenshot van het EMIEI1 nummer. Deze gegevens zijn meerdere malen opgeladen op een special website en iedere keer kwam hetzelfde antwoord het EMEI1 nummer is niet leesbaar terwijl ik aan de hand van verschillende foto's kan aantonen dat dit wel het geval is. Ik vermoed ofwel dat er problemen zijn met de website of een uitsluiting (discriminatie) om niet al teveel toestellen gratis te moeten weggeven. Graag had ik jullie steun hier voor gevraagd omdat ik dit onrecht niet kan aanvaarden. Het opgeven klantnummer is eigenlijk de promotie-registratienummer.
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten