Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling wordt niet geleverd
Beste, ik bestelde op 4 februari online onderdelen voor een rolluik. Tot op heden werd de bestelling ( #6587 ) nog niet geleverd, niettegenstaande de levertermijn 48 uur bedraagt. U reageert niet op sms op 15/02 en 16/02, telefoonoproepen op 10/02, 12/02, 14/02, 17/02 en 19/02. en contactformulier op 11/02. De gegevens vonden op de website en zijn dus correct. Dit is heel vervelend want het betreft een rolluik die quasi volledig mijn ruimte het licht ontneemt momenteel. Gelieve het bedrag terug te storten indien in de Bpost app tegen woensdag 21/02 de status niet verandert, wat zou betekenen dat u geen pakket overgedragen heeft aan Bpost.Ik hoop op een positief gevolg.
Levering blijft uit
Beste, ik bestelde op 17 JULI voor €76,19 rolluik-onderdelen. Op 26/7 ontving ik een mail met vermelding dat Bpost het pakje zou bezorgen maar dat is op 16 AUGUSTUS nog steeds niet gebeurd. Op de website van Bpost staat bij de referentie dat het pakje nog niet werd ontvangen door Bpost. Ik zou graag de bestelde onderdelen ontvangen of het betaalde bedrag terugkrijgen. Het telefoonnummer op de website is steeds in voicemail en op mails wordt niet geantwoord. Is hier sprake van oplichting?
Geen bestelde delen gekregen
Beste, Ik bestelde op 25 januari 2021 enkele rolluikstops via jouw webwinkel. Webwinkel: Rolluik-Onderdelen.be – Doolaege Kevin – Ondernemingsnummer: BE0682.681.842Tel : 0494421883 – Rooigemlaan 183, 9000 GentTot op heden (meer dan 2 weken later) heb ik nog steeds niets ontvangen.Ik heb je meermaals gemaild via de site en rechtstreeks. Nooit een antwoord op gekregen. Telefonisch krijg ik enkel het antwoordapparaat.Als ik kijk naar de track en trace, staat er 'Klaarmaken door afzender'.Onlangs kreeg ik melding van Bpost dat zij nog steeds wachten op het pakje.Gezien ik jouw op geen enkele manier kan bereiken, en jij op geen enkele manier reageert, wil ik een volledige terugstorting van mijn betaald bedrag. Dit is 22,75 euro.
Problemen met levering
Beste Kevin DoolaegeVia rolluik-onderdelen.be werd bestelling #2527 geplaatst.Deze werd nog steeds niet ontvangen.Er wordt geen reactie gegeven wanneer we bellen of wanneer we een mail sturen.Dit hebben we al via alle contactgegevens geprobeerd die terug te vinden zijn onder uw naam en BTWn° BE0682681842(All-windows, Rolluik-onderdelen, Rolluik Gent, herstelling rolluiken,..)Nochtans is onze vraag simpel:Waar blijft bestelling #2044?Indien deze niet op stock blijkt te zijn, gelieve het order te annuleren en het bedrag terug over te maken.Terugbetaling: € 15,45
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten