Terug

Problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. T.

Naar: Rolluik-onderdelen

02/10/2020

Beste Kevin DoolaegeVia rolluik-onderdelen.be werd bestelling #2527 geplaatst.Deze werd nog steeds niet ontvangen.Er wordt geen reactie gegeven wanneer we bellen of wanneer we een mail sturen.Dit hebben we al via alle contactgegevens geprobeerd die terug te vinden zijn onder uw naam en BTWn° BE0682681842(All-windows, Rolluik-onderdelen, Rolluik Gent, herstelling rolluiken,..)Nochtans is onze vraag simpel:Waar blijft bestelling #2044?Indien deze niet op stock blijkt te zijn, gelieve het order te annuleren en het bedrag terug over te maken.Terugbetaling: € 15,45

Berichten (1)

Rolluik-onderdelen

Naar: L. T.

09/10/2020

CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe.Beste,Dit is reeds verstuurd naar de klant nadat onze stock eindelijk is aangevuld.Normaal leveren wij binnen de 48 uur echter door de omstandigheden met de lockdown die geweest is zijn er tekorten bij onze toeleveranciers op sommige onderdelen waar wij ook machteloos tegenover staan.Wij hebben een grote stock maar deze is serieus leeg geraakt door 3 tot 4 keer meer bestellingen dan normaal.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.MvgDoolaege KevinOp 2 oktober 2020 14:16:17 +02:00, schreef klachtenbox@test-aankoop.be:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform