Terug

Bestelling wordt niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Rolluik-onderdelen

19/02/2024

Beste, ik bestelde op 4 februari online onderdelen voor een rolluik. Tot op heden werd de bestelling ( #6587 ) nog niet geleverd, niettegenstaande de levertermijn 48 uur bedraagt. U reageert niet op sms op 15/02 en 16/02, telefoonoproepen op 10/02, 12/02, 14/02, 17/02 en 19/02. en contactformulier op 11/02. De gegevens vonden op de website en zijn dus correct. Dit is heel vervelend want het betreft een rolluik die quasi volledig mijn ruimte het licht ontneemt momenteel. Gelieve het bedrag terug te storten indien in de Bpost app tegen woensdag 21/02 de status niet verandert, wat zou betekenen dat u geen pakket overgedragen heeft aan Bpost.Ik hoop op een positief gevolg.

Berichten (1)

Rolluik-onderdelen

Naar: G. D.

13/03/2024

Beste,Wij hebben dit afgegeven aan bpost, de ophaler heeft ofwel dit pakket niet ingescant of het pakket is zoek geraakt. We hebben bpost hierover gecontacteerdDit was voor ons afgevinkt als afgehandeld daarmee dat wij dachten dat dit in orde was maar bpost is dit kwijtgeraakt ergens.Wij storten per direct het bedrag terug van uw bestelling en willen ons excuseren voor de late reactieafhandeling.MvgOp 19 februari 2024 12:24:52 +01:00, schreef klachtenbox@test-aankoop.be:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform