Terug

Geen bestelde delen gekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Rolluik-onderdelen

12/02/2021

Beste, Ik bestelde op 25 januari 2021 enkele rolluikstops via jouw webwinkel. Webwinkel: Rolluik-Onderdelen.be – Doolaege Kevin – Ondernemingsnummer: BE0682.681.842Tel : 0494421883 – Rooigemlaan 183, 9000 GentTot op heden (meer dan 2 weken later) heb ik nog steeds niets ontvangen.Ik heb je meermaals gemaild via de site en rechtstreeks. Nooit een antwoord op gekregen. Telefonisch krijg ik enkel het antwoordapparaat.Als ik kijk naar de track en trace, staat er 'Klaarmaken door afzender'.Onlangs kreeg ik melding van Bpost dat zij nog steeds wachten op het pakje.Gezien ik jouw op geen enkele manier kan bereiken, en jij op geen enkele manier reageert, wil ik een volledige terugstorting van mijn betaald bedrag. Dit is 22,75 euro.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform