Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
onberiekbaarheid van het bedrijf
Beste Op 29/10/2018 kochten we zonnepanelen aan bij pro@energie waar we heel tevreden over waren. We werden in 2021 gecontacteerd voor uitleg over een thuisbatterij en het nut ervan. We kochten een thuisbatterij aan plus een uitbreidingop 21/06/2021. Ook toen liep alles gesmeerd. In 2023 lieten we ons verleiden om er nog een uitbreiding bij te plaatsen,gekocht op 15/05/2023 Dan heb ik gevraagd om ook een app op mijn telefoon te zetten,maar dat ging zogezegd niet. In 2024 had ik opgemerkt dat de thuisbatterijen hun werk niet meer goed deden want er waren er 2afgeslagen. Sindsdien heb ik geprobeerd de firma te bereiken maar dat lukt niet meer. Ik heb ondertussen een andere firma laten komen maar deze kunnen niets doen omdat ze de zonnepanelen in een app hebben aangemeld met mijn emailadres. De zonnepanelen vallen soms uit en brengen mij dus niets op. Graag zag ik dit opgelost en een schadevergoeding of tegemoetkoming zou hier op zijn plaats zijn. Hopende op een gunstig gevolg;groetjes Despiegelaere Geert
pro@energy geen reactie
we hebben op 30 juli 2024 een contract ondertekend voor een thuisbatterij. meermaals hebben we met de vertegenwoordiger Steven gebeld, maar ontvingen nooit concrete info. Als we de firma belden, dan werd ons gezegd dat ze ons zouden terugbellen, de laatste maanden nemen ze zelfs geen telefoon meer op. Een aangetekend schrijven komt terug. ik denk dat we hier ons geld van 5650 € kwijt zijn. Kunnen we dit toch nog terugvorderen ?
Afspraken niet nakomen
Op 4 december 2024 sloot ik een overeenkomst voor het leveren en plaatsen van een thuisbatterij Huawei Sun 2000-5KTL-M1-002. Ik betaalde reeds een groot voorschot. Tot op heden werd deze batterij niet geplaatst. Er werden reeds drie afspraken tot plaatsing gemaakt, dit op 11 februari, 17 maart en 16 april 2025. Elke keer bleef er iemand thuis (verlof opgenomen) en telkens werd de batterij niet geleverd, noch geplaatst en dit zonder te verwittigen. Tevens werd er een aangetekend schrijven verstuurd maar deze werd nooit afgehaald. Aangezien u zich niet aan de afspraken kan houden, willen we de bestelling annuleren en vragen wij ons betaald voorschot terug. Tevens proberen wij herhaaldelijk telefonisch contact op te nemen maar we kunnen niemand van de firma meer bereiken. Mvg
Reparatie onder garantie
Factuurnr; F221434 Garantie op geïnstalleerde thuisbatterij. Na verschillende keren contact opgenomen te hebben via email en telefoon en een ingebrekestelling (per post en email) heb ik nog steeds geen oplossing aangeboden gekregen voor de vervanging of herstelling van een defecte batterij van het type Kstar 5000D. Mijn eerste contact hierover was op 19 februari. Indien binnen redelijke termijn geen oplossing, zal ik mij laten adviseren betreffende het inschakelen van een ander bedrijf (via VDH solar) om de nodige herstellingen te laten uitvoeren en de kosten te recuperen.
afspraken niet nakomen
Beste, op 8mei 2024 sloot ik een overeenkomst voor thuisbatterij 5KW SAJ. We zijn bijna 1 jaar verder en nog steeds geen thuisbatterij geïnstalleerd. Ik betaalde reeds een voorschot van 1000,00 € Hierbij stel ik U in gebreken wegens het niet uitvoeren van de overeengekomen installatie van de thuisbatterij. Er werden reeds herhaalde malen afspraken gemaakt resp. 13 november 2024, op 28 november 2024, ...., 11 maart 2025. Elke keer moest er iemand thuisblijven en telkens stuurde U uw kat. Aangezien U zich niet aan de afspraken kan houden zit er niets anders op dan deze bestelling te annuleren. Ik heb reeds een aangetekende brief verstuurd, maar dit werd nooit afgehaald. Mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten