Beste
Op 29/10/2018 kochten we zonnepanelen aan bij pro@energie waar we heel tevreden over waren.
We werden in 2021 gecontacteerd voor uitleg over een thuisbatterij en het nut ervan.
We kochten een thuisbatterij aan plus een uitbreidingop 21/06/2021.
Ook toen liep alles gesmeerd.
In 2023 lieten we ons verleiden om er nog een uitbreiding bij te plaatsen,gekocht op 15/05/2023
Dan heb ik gevraagd om ook een app op mijn telefoon te zetten,maar dat ging zogezegd niet.
In 2024 had ik opgemerkt dat de thuisbatterijen hun werk niet meer goed deden want er waren er 2afgeslagen. Sindsdien heb ik geprobeerd de firma te bereiken maar dat lukt niet meer. Ik heb ondertussen een andere firma laten komen maar deze kunnen niets doen omdat ze de zonnepanelen in een app hebben aangemeld met mijn emailadres. De zonnepanelen vallen soms uit en brengen mij dus niets op. Graag zag ik dit opgelost en een schadevergoeding of tegemoetkoming zou hier op zijn plaats zijn.
Hopende op een gunstig gevolg;groetjes Despiegelaere Geert