Terug

Reparatie onder garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: pro@energy

18/04/2025

Factuurnr; F221434 Garantie op geïnstalleerde thuisbatterij. Na verschillende keren contact opgenomen te hebben via email en telefoon en een ingebrekestelling (per post en email) heb ik nog steeds geen oplossing aangeboden gekregen voor de vervanging of herstelling van een defecte batterij van het type Kstar 5000D. Mijn eerste contact hierover was op 19 februari. Indien binnen redelijke termijn geen oplossing, zal ik mij laten adviseren betreffende het inschakelen van een ander bedrijf (via VDH solar) om de nodige herstellingen te laten uitvoeren en de kosten te recuperen.

Bemiddeling door Testaankoop 26 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform