Terug

afspraken niet nakomen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: pro@energy

09/04/2025

Beste, op 8mei 2024 sloot ik een overeenkomst voor thuisbatterij 5KW SAJ. We zijn bijna 1 jaar verder en nog steeds geen thuisbatterij geïnstalleerd. Ik betaalde reeds een voorschot van 1000,00 € Hierbij stel ik U in gebreken wegens het niet uitvoeren van de overeengekomen installatie van de thuisbatterij. Er werden reeds herhaalde malen afspraken gemaakt resp. 13 november 2024, op 28 november 2024, ...., 11 maart 2025. Elke keer moest er iemand thuisblijven en telkens stuurde U uw kat. Aangezien U zich niet aan de afspraken kan houden zit er niets anders op dan deze bestelling te annuleren. Ik heb reeds een aangetekende brief verstuurd, maar dit werd nooit afgehaald. Mvg

Bemiddeling door Testaankoop 24 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform