Meest recente klachten

C. P.
31/05/2024

Levering printpapier

BesteMaandag 20 mei plaatste ik een bestelling bij Prinabout.nl.Deze bevatte 2 onderdelen: Huismerk Brother TZe-231 Tape Zwart op wit (12 mm) en PrintAbout Premium A4 papier 1 doos (5x 500 vel).Deze werden apart verzonden.Dinsdag had ik de Brother tape in huis.Het printpapier werd niet geleverd die dag.Woensdag stond deze bij BPOST nog in verwerking. Het is nu 31 mei 2024 en we hebben deze nog steeds niet gekregen.Ik heb woensdag 22 en donderdag 23 mei en maandag 27 mei contact gehad met printabout. Steeds om te zeggen dat het papier nog steeds niet geleverd is.Maandag 27 mei hebben ze een onderzoek opgestart bij BPost.Bij het telefoontje van 23 mei stelden ze voor dat we terug opnieuw het printpapier zouden AANKOPEN en dat ze pas terug zouden betalen na onderzoek. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan omdat ik al papier bij hen heb aangekocht en de fout bij hen of BPost ligt.Wat kan ik hier mee doen?

Opgelost
R. C.
19/11/2023

Printer werkt niet

Beste, ik bestelde een Canon printer bij PrintAbout.be. Na een paar weken deed de printer vreemd. Printopdrachten blijven hangen, 10 min later komt er een deels geprint papier uit, zowel via usb-kabel verbinding als via airprint. Beide geven zelfde symptomen. Zie bijlage.PrintAbout gaf enkel Canon support door, deed zelf niets. Bij Canon moet ik nu printer naar Parijs (FR) sturen en is verzending niet verzekerd? Voel me hier niet comfortabel bij en ondertussen kan ik weet ik veel hoe lang niet printen. Volgende keer naar MediaMarkt of CoolBlue waar ze direct omwisselen.Producten kunnen falen, maar de service achteraf bepaald alles. In dit geval trekt die op niets. Ik wil terugbetaling van printer en vullingen (zie factuur) zodat ik printer koop waar ze wel na verkoop service geven.

Opgelost
J. V.
29/11/2019

Huismerk inktcartridges printabout

Beste,Ik bestelde een huismerk (printabout) zwarte en een huismerk kleur inktcartridge voor mijn HP printer.Ze geven aan op hun website dat deze werken voor mijn type printer.Wanneer ik deze ontving en de oude door deze nieuwe inktcartridges vervangde kreeg ik een foutmelding.Wanneer ik de oude er terug instak , kreeg ik geen melding. Na wat opzoekingswerk op internet komt de aap uit de mouw. De HP printers hebben een tijdje geleden een firmware update ondergaan waardoor alleen maar inktcartridges van het merk HP functioneren in de printer.Alle huismerk inktcartridges worden niet ondersteund in de printer en kunnen niet worden gebruikt. Ik vind het schandalig dat ze deze toch aanbieden en verkopen voor mijn type HP printer wetende dat ze niet werken ... Ik vind dit zelfs neigen naar oplichting. Producten verkopen die niet werken zoals aangegeven op hun website.Ik heb hen aangesproken en gemailed maar ik krijg mijn geld niet terug omdat de verpakking al open is... nuja hoe kan ik anders weten als de inktpatronen al dan niet werken ? Ik vind dat ze in de fout zijn door deze huismerken nog steeds aan te bieden voor mijn type printer. Ik zit al enkele dagen te mailen met hen maar nu zijn ze zelfs gestopt met antwoorden op mijn mails... Ik heb voorgesteld om het echte HP merk aan te kopen mits opleg maar krijg geen reactie meer.Ik voel me echt bedrogen ! Het gaat over een 41,35 euro maar het is het principe.Hopelijk lukt het via jullie wel om wat meer rechtvaardiging te verkrijgen van Printabout.Alvast bedanktGroetenJasper

Opgelost
P. J.
9/10/2017

Product niet deugdelijk

Wij kochten 1.5 jaar geleden een Epson printer aan.Deze werd reeds een keer teruggestuurd voor herstelling, en is vandaag weer defect.Een nieuwe printer met twee defecten binnen anderhalf jaar tijd klinkt mij niet als een deugdelijk product. Volgens de klantenservice van Printabout beschikt elke gebruiker wel over dit recht. Printabout laat ons zitten met een printer die nooit naar behoren heeft gefunctioneerd. Ze verschuilt zich nu achter de verlopen garantietermijn van 1 jaar.Mijn eerdere pogingen via mail waarin ik vriendelijk uitnodig om mee na te denken over mogelijke oplossingen, wordt steeds afgeblokt met een copy-paste reply over de verstreken garantietermijn van 1 jaar.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform