Terug

Levering printpapier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. P.

Naar: PrintAbout

31/05/2024

BesteMaandag 20 mei plaatste ik een bestelling bij Prinabout.nl.Deze bevatte 2 onderdelen: Huismerk Brother TZe-231 Tape Zwart op wit (12 mm) en PrintAbout Premium A4 papier 1 doos (5x 500 vel).Deze werden apart verzonden.Dinsdag had ik de Brother tape in huis.Het printpapier werd niet geleverd die dag.Woensdag stond deze bij BPOST nog in verwerking. Het is nu 31 mei 2024 en we hebben deze nog steeds niet gekregen.Ik heb woensdag 22 en donderdag 23 mei en maandag 27 mei contact gehad met printabout. Steeds om te zeggen dat het papier nog steeds niet geleverd is.Maandag 27 mei hebben ze een onderzoek opgestart bij BPost.Bij het telefoontje van 23 mei stelden ze voor dat we terug opnieuw het printpapier zouden AANKOPEN en dat ze pas terug zouden betalen na onderzoek. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan omdat ik al papier bij hen heb aangekocht en de fout bij hen of BPost ligt.Wat kan ik hier mee doen?

Berichten (2)

PrintAbout

Naar: C. P.

11/06/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Carlijn,Hierbij komen wij terug op de levering van de doos papier van onze klant.Vandaag heeft Bpost contact met ons opgenomen om te laten weten, dat de zending vermist is verklaard.Het dossier inzake de vermissing wordt hiermee afgesloten.De ter vervanging verstuurde doos papier is volgens de tracktrace gevens van Bpost vandaag afgeleverd bij de klant.Vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groetKind regards,MiwandeKlantenserviceT0182 61 86 30Eklantenservice@printabout.nlIwww.printabout.nlDit e-mailbericht is een service van PrintAbout. Mogelijk gemaakt door Zendesk [V517NN-E4GM5]

PrintAbout

Naar: C. P.

11/06/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Carlijn,Bedankt voor je bericht.Vooropgesteld nemen wij de klacht van onze klant serieus en om deze reden hebben wij contact opgenomen met Bpost omdat de zending op sorterten blijft staan.Deze klacht hebben wij doorgegeven bij Bpost en die gaven aan dat ze niet handmatig in kunnen grijpen op de sortering en dat ze dit proces wel zouden monitoren.Helaas hebben wij nog geen terugkoppeling ontvangen van Bpost op onze verzoeken op een update inzake dit onderzoek.Om deze reden zullen wij vandaag onder garantie een nieuwe doos papier naar de klant versturen.In het geval dat de klant de doos papier twee keer ontvangt, verstrekken we een gratis label om de dubbele zending kosteloos te kunnen retourneren.Vertrouwende je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.Met vriendelijke groetKind regards,MiwandeKlantenserviceT0182 61 86 30Eklantenservice@printabout.nlIwww.printabout.nlDit e-mailbericht is een service van PrintAbout. Mogelijk gemaakt door Zendesk [V517NN-E4GM5]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform