Terug

Huismerk inktcartridges printabout

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: PrintAbout

29/11/2019

Beste,Ik bestelde een huismerk (printabout) zwarte en een huismerk kleur inktcartridge voor mijn HP printer.Ze geven aan op hun website dat deze werken voor mijn type printer.Wanneer ik deze ontving en de oude door deze nieuwe inktcartridges vervangde kreeg ik een foutmelding.Wanneer ik de oude er terug instak , kreeg ik geen melding. Na wat opzoekingswerk op internet komt de aap uit de mouw. De HP printers hebben een tijdje geleden een firmware update ondergaan waardoor alleen maar inktcartridges van het merk HP functioneren in de printer.Alle huismerk inktcartridges worden niet ondersteund in de printer en kunnen niet worden gebruikt. Ik vind het schandalig dat ze deze toch aanbieden en verkopen voor mijn type HP printer wetende dat ze niet werken ... Ik vind dit zelfs neigen naar oplichting. Producten verkopen die niet werken zoals aangegeven op hun website.Ik heb hen aangesproken en gemailed maar ik krijg mijn geld niet terug omdat de verpakking al open is... nuja hoe kan ik anders weten als de inktpatronen al dan niet werken ? Ik vind dat ze in de fout zijn door deze huismerken nog steeds aan te bieden voor mijn type printer. Ik zit al enkele dagen te mailen met hen maar nu zijn ze zelfs gestopt met antwoorden op mijn mails... Ik heb voorgesteld om het echte HP merk aan te kopen mits opleg maar krijg geen reactie meer.Ik voel me echt bedrogen ! Het gaat over een 41,35 euro maar het is het principe.Hopelijk lukt het via jullie wel om wat meer rechtvaardiging te verkrijgen van Printabout.Alvast bedanktGroetenJasper

Berichten (3)

PrintAbout

Naar: J. V.

29/11/2019

Geachte meneer Jasper,Bedankt voor uw bericht.Vervelend om te vernemen dat de huismerk cartridges niet worden herkend. Vaak kan dit probleem verholpen worden door de printer te resetten. Heeft u dit al geprobeerd?Na het installeren van de cartridge doet de printer dit standaard, echter is een handmatige reset soms nodig om het probleem te verhelpen. U kunt op de volgende manier de reset handmatig uitvoeren nadat de cartridge is geplaatst:Zet de printer helemaal uit en haal de stekker eruit voor één minuut. Zet de printer vervolgens weer aan. De printer zal opnieuw opstarten waardoor de cartridge opnieuw herkend wordt.Uiteraard bieden wij garantie op onze producten. Mocht u na de bovengenoemde acties nog steeds problemen ervaren dan ontvangen wij graag de volgende informatie van u:- Uw klant of ordernummer-Het typenummer van de printer-Een foto van de foutmelding die uw printer en/ of computer weergeeft. Het is van belang dat op deze foto duidelijk wordt aangegeven welke cartridge de melding veroorzaakt.Na ontvangst van de gevraagde informatie kunnen wij een garantieprocedure gaan opstarten en u verder informeren.Met vriendelijke groet,MonicaMedewerker klantenservicePrintAbout N.V.Grote Esch 6002841 MJ MoordrechtNederlandT+32 (0) 38 08 35 49Eklantendienst@printabout.beIwww.printabout.be------------------------------ *Conversation ID: rbn_cnv=7c66627e-c033-4072-9051-ede9d77e7887

J. V.

Naar: PrintAbout

29/11/2019

Beste,Ondertussen reeds aan het mailen met Printabout via mijn emailadres. Alles wordt volgende week vrijdag opgehaald. Ik krijg mijn geld integraal volledig terug van Printabout.Alvast bedankt

J. V.

Naar: PrintAbout

29/11/2019

Beste,Ondertussen reeds aan het mailen met Printabout via mijn emailadres. Alles wordt volgende week vrijdag opgehaald. Ik krijg mijn geld integraal volledig terug van Printabout.Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform