Meest recente klachten

B. H.
30/11/2024

Is er geplande veroudering bij Polar?

Korte beschrijving van uw probleem Ik kocht in 2018 Polar Vantage V, altijd zo'n goede week met de batterij mee kunnen gaan. Echter de laatste maanden moest ik de horloge om 3dagen opladen. Vorige week dinsdag 19/11/2024, verbond ik de horloge met mijn computer voor de laatste nieuwe updates, toen moest hij inderdaad updaten en sindsdien moet ik 2x per dag mijn horloge opladen. 's Morgens opgeladen, 100% en nadien rond 11u staat deze nog maar op 20% a 30% ZONDER tracking van activiteiten dus enkel het uur dat wordt weergegeven en stappen die worden geteld. Ik heb het idee dat in de update een gepland veroudering zit?

Opgelost
R. D.
26/09/2024

Polsband Polar Hartslagmeter

Geachte mevrouw/heer, Op 21/12/2023 kocht ik een polsband POLAR in de winkel Foncé te Aalst betaalde ik er 59,9 € voor. Na 6 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Na 8 maanden heb ik dit gemeld aan Foncé te Aalst. In het bijzonder komen de binnenkant en de buitenkant van beide delen van de polsband los van mekaar. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om vervanging van het product zonder kosten voor mij. De winkel Foncé meldt mij geen gehoor te krijgen bij Polar Nederland. En Polar België verwijst door naar Polar Nederland. Ik mis ondretussen mijn hartslagmeter (die ik dagelijks gebruik) al 14 dagen en men meldt mij dat er nog minstens 14 dagen zal bijkomen. Dit alles voor een vervanging van een polsband. Indien ik binnen 7 dagen na ontvangst van deze brief geen bevredigend antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet,

Opgelost
D. G.
20/06/2024

Herstelling/vervanging in garantie

Beste, Mijn Polar Grit X valt geregeld volledig uit (zwart scherm). Hierdoor is het product is onbetrouwbaar en dus onbruikbaar. Een eerste reparatie op 23/05/2024 heeft geen resultaat opgeleverd. Hetzelfde probleem doet zich nog steeds voor. Graag een definitieve oplossing. mvg Polar GRIT X GRN SN: C2434F1826976 ID: C0001926 Aankoopdatum: 01/03/2023 Probleemomschrijving: Polar Grit X valt geregeld volledig uit (zwart scherm) Voorval zowel tijdens maar ook buiten trainingsinterval Batterij is steeds nog voldoende opgeladen Knoppen (combinatie) drukken helpt niet Even aan de lader en dan verschijnt "polar" en start hij weer op Na opstarten staat de datum op de vorige dag met een foutieve tijdsaanduiding 22:00 Ik heb hiervan een filmpje gemaakt. Na meer dan 10 voorvallen smartwatch voor herstel in garantie opgestuurd ma 29/04/2024 14:32 Polar serviceaanvraag (R!D4SGK93140) ma 29/04/2024 14:49 Polar reparatieverzoek goedgekeurd D4SGK93140 Produkt 1 GRIT X GRN Serienummer C2434F1826976 ma 29/04/2024 15:01 bpost do 16/052024 23:11 DHL => bezorgd 17/05/2024 08:41 do 23/05/2024 13:44 Reparatie van je Polar product (D4SGK93140) vr 24/05/2024 08:49 Je Polar reparatie D4SGK93140 is klaar en naar je verzonden za 25/05/2024 Ontvangen bij bpost ma 27/05/2024 14:08 Geleverd in brievenbus *** Uitgevoerde reparatie: M26 - Interne software vastgelopen M84 – Memory full Opnieuw hetzelfde probleem smartwatch voor herstel in garantie opgestuurd Verwijzing naar vorige reparatieverzoek D4SGK93140 Definitieve oplossing gevraagd product is onbetrouwbaar vr 14/06/2024 09:00 Probleem opnieuw vastgesteld vr 14/06/2024 21:57 Polar serviceaanvraag (R!D68R6J8006) ma 17/06/2024 8:53 Polar reparatieverzoek goedgekeurd D68R6J8006 Produkt 1 GRIT X GRN Serienummer C2434F1826976 ma 17/06/2024 09:06 bpost wo 19/06/2024 22:50 DHL => bezorgd 20/06/2024 09:01

Afgesloten
P. F.
23/01/2024

kwestie betreft mislukte levering

BesteIk bestelderrie weken geleden een H10 hartslagmeter-zwart XS-S en Polar silicone polsband 22 mm Groen, M/L. Bij de levering van het pakket bleek het onjuiste item EN de verkeerde naam/adres op het pakket. We hebben dit snel opgemerkt en het pakket terugbezorgd aan de koerier. Hij wist ons te vertellen dat er geen ander pakket aanwezig was op ons leveringsadres.Toen ik de status van de bestelling controleerde stond deze wel als geleverd. We hebben toen onmiddellijk contact opgenomen met DPD. Daar zei men dat we contact moesten opnemen met Polar aangezien de koerier op de scan/code afgaat (en blijkbaar niet op het adres op het pakket). Volgens DPD is er een foutieve code op het pakket geplaatst door Polar.Ondertussen heb ik twee mails gestuurd naar PolarBelgium en steeds krijg ik terug dat men dit zal bekijken maar krijg verder geen nieuws. Graag snel concrete actie gezien ik deze materialen nodig heb voor het uitoefenen van bijberoep.MvgPF

Opgelost
C. H.
11/12/2023

Bestelling nooit ontvangen

Beste, ik bestelde een Polar Pacer horloge op 24 november 2023. Deze zou op 27 november 2023 geleverd zijn. Echter heb ik deze horloge nooit ontvangen. Ik heb al contact opgenomen met DPD en deze verwijzen me door naar jullie. Dan heb ik jullie klantenservice gecontacteerd en deze hebben me na ongeveer 2 weken nog steeds geen oplossing geboden. Ik krijg altijd hetzelfde verhaal: we zijn ermee bezig. De klant kan niet de dupe zijn dat jullie een geschil hebben met DPD. Ik wil gewoon hetgeen ontvangen waarvoor ik al 3 weken (!) geleden betaald heb. Hier bovenop was dit een verjaardagscadeau voor mijn dochter, die ondertussen een week geleden haar verjaardag heeft gevierd en ik telkens moet zeggen dat ik niet weet wanneer ik haar cadeau ontvang. Ik heb veel geduld gehad en jullie meermaals gecontacteerd. Nu ben ik officieel overgestapt om Testaankoop hierop te zetten. Mijn klacht zal openbaar geplaatst worden op de site van Testaankoop.Ik wil mijn bestelling spoedig ontvangen. Gelieve dringend een oplossing te bieden.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform