Geachte mevrouw/heer,
Op 21/12/2023 kocht ik een polsband POLAR in de winkel Foncé te Aalst betaalde ik er 59,9 € voor.
Na 6 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Na 8 maanden heb ik dit gemeld aan Foncé te Aalst.
In het bijzonder komen de binnenkant en de buitenkant van beide delen van de polsband los van mekaar.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om vervanging van het product zonder kosten voor mij.
De winkel Foncé meldt mij geen gehoor te krijgen bij Polar Nederland. En Polar België verwijst door naar Polar Nederland.
Ik mis ondretussen mijn hartslagmeter (die ik dagelijks gebruik) al 14 dagen en men meldt mij dat er nog minstens 14 dagen zal bijkomen.
Dit alles voor een vervanging van een polsband.
Indien ik binnen 7 dagen na ontvangst van deze brief geen bevredigend antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,