Terug

Polsband Polar Hartslagmeter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

R. D.

Naar: Polar Electro Belgium NV

26/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 21/12/2023 kocht ik een polsband POLAR in de winkel Foncé te Aalst betaalde ik er 59,9 € voor. Na 6 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Na 8 maanden heb ik dit gemeld aan Foncé te Aalst. In het bijzonder komen de binnenkant en de buitenkant van beide delen van de polsband los van mekaar. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om vervanging van het product zonder kosten voor mij. De winkel Foncé meldt mij geen gehoor te krijgen bij Polar Nederland. En Polar België verwijst door naar Polar Nederland. Ik mis ondretussen mijn hartslagmeter (die ik dagelijks gebruik) al 14 dagen en men meldt mij dat er nog minstens 14 dagen zal bijkomen. Dit alles voor een vervanging van een polsband. Indien ik binnen 7 dagen na ontvangst van deze brief geen bevredigend antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Polar Electro Belgium NV

Naar: R. D.

27/09/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Corinne (Polar Care) 27 sep 2024 17:20 EEST Goedemiddag betreft : Naam van de klant RIK DEBRUYCKERE Klantnummer Foncé Aalst Klachtnummer 11098419 We gaan een 100% korting voucher sturen via de mail aan de klant. Met dit voucher kan de klant in de Polar webshop zonder kosten een nieuwe band gaan aanschaffen. Ter info : op een lederen band is geen garantie Leest u ook onze garantiebepalingen door om misverstanden te voorkomen: s:support.polar.com/be-nl/support/garantie Met vriendelijke groet, Polar klantenservice/Corinne Polar Electro Klachten 26 sep 2024 22:15 EEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ uw aanvraag 100% voucher request to solve official complaint werd afgehandeld. Bij verdere vragen en opmerkingen, kunt u antwoorden op deze mail. Dit e-mailbericht is een service van Polar Care. [RGLG15-93RW3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform