Terug

Is er geplande veroudering bij Polar?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. H.

Naar: Polar Electro Belgium NV

30/11/2024

Korte beschrijving van uw probleem Ik kocht in 2018 Polar Vantage V, altijd zo'n goede week met de batterij mee kunnen gaan. Echter de laatste maanden moest ik de horloge om 3dagen opladen. Vorige week dinsdag 19/11/2024, verbond ik de horloge met mijn computer voor de laatste nieuwe updates, toen moest hij inderdaad updaten en sindsdien moet ik 2x per dag mijn horloge opladen. 's Morgens opgeladen, 100% en nadien rond 11u staat deze nog maar op 20% a 30% ZONDER tracking van activiteiten dus enkel het uur dat wordt weergegeven en stappen die worden geteld. Ik heb het idee dat in de update een gepland veroudering zit?

Berichten (8)

Polar Electro Belgium NV

Naar: B. H.

03/12/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Corinne (Polar Care) 3 dec 2024 11:09 EET Goedemorgen betreft : Naam van de klant BEATE HOFKENS Klantnummer 3966833-18 Klachtnummer 11567754 De Vantage heeft een oplaadbare batterij. Zoals iedere oplaadbare batterij heeft deze een beperkte levensduur. Een oplaadbare batterij kan tot zo'n 500 keer worden opgeladen voordat de capaciteit merkbaar minder wordt. s:support.polar.com/en/rechargeable-battery-lifespan Ik raad aan dat cust. eerst een fabrieksreset probeert als laatste redmiddel. Dit zal helpen als het probleem softwaregerelateerd is of als er een instelling moet worden aangepast: Houd er rekening mee dat het resetten van het horloge naar de fabrieksinstellingen alle persoonlijke gegevens en instellingen van het horloge wist en dat u het opnieuw moet instellen voor persoonlijk gebruik. Alle gegevens die u van uw horloge naar uw Flow-account hebt gesynchroniseerd, zijn veilig. Ga naar flow.polar.com/start en download en installeer de Polar FlowSync-software voor gegevensoverdracht op uw computer.Sluit uw horloge aan op de USB-poort van uw computer.Open de instellingen in FlowSync.Druk op de knop Fabrieksinstellingen herstellen .Als je de Polar Flow app gebruikt, controleer dan de lijst met gekoppelde Bluetooth-apparaten op je telefoon en verwijder je horloge uit de lijst als het daarin staat.Nu moet je je klok opnieuw instellen , via de mobiele telefoon of de computer. Vergeet niet om hetzelfde Polar-account te gebruiken tijdens de configuratie als voor de reset. Helaas worden de Vantage V en de reserveonderdelen voor het horloge niet meer geproduceerd en is de service beëindigd. Het horloge kan dus helaas niet meer worden gerepareerd. Als compensatie bieden wij u een kortingscode van 30% aan voor een product naar keuze uit onze webshop: s:www.polar.com/sv Als de klant interesse heeft in de kortingscode, reageer dan op deze e-mail. Ik zal dit dan in een aparte e-mail regelen. Met vriendelijke groet, Polar klantenservice/Corinne Polar Electro Klachten 30 nov 2024 15:30 EET ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ uw aanvraag Is er geplande veroudering bij Polar? werd afgehandeld. Bij verdere vragen en opmerkingen, kunt u antwoorden op deze mail. Dit e-mailbericht is een service van Polar Care. [K25P2W-R1W7V]

B. H.

Naar: Polar Electro Belgium NV

18/12/2024

Hallo ondertussen doet mijn horloge niets meer. Fijn dat ik een kortingscode krijg, maar ondertussen heb ik een nieuwe moeten kopen bij een lokale verdeler van Polar. Kan ik deze nog inruilen? Bedankt!

Polar Electro Belgium NV

Naar: B. H.

19/12/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Corinne (Polar Care) 19 dec 2024 16:27 EET Goede middag team testaankoop. Naam van de klant BEATE HOFKENS Klantnummer 3966833-18 Klachtnummer 11567754 De klant heeft het hier over een aankoop bij een Polar dealer. Indien ze het horloge daar heeft gekocht zal ze dit met de verkoper verder moeten regelen. Wij kunnen alleen een retour verzorgen als het via de Polar webshop is aangeschaft. Met vriendelijke groet, Polar klantenservice/Corinne Polar Electro Klachten 18 dec 2024 17:45 EET ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ uw aanvraag Nieuw bericht van BEATE H werd afgehandeld. Bij verdere vragen en opmerkingen, kunt u antwoorden op deze mail. Dit e-mailbericht is een service van Polar Care. [Y019GR-EE6JP]

B. H.

Naar: Polar Electro Belgium NV

19/12/2024

Hallo OK, kan ik dan een kortingscode ontvangen? Bedankt!

B. H.

Naar: Polar Electro Belgium NV

04/01/2025

Hallo Kan ik alsnog de kortingscode ontvangen aub?

Polar Electro Belgium NV

Naar: B. H.

08/01/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Corinne (Polar Care) 8 jan 2025 16:31 EET Goedemiddag testaankoop Naam van de klant BEATE HOFKENS Klantnummer 3966833-18 Klachtnummer 11567754 Deze klacht kan gesloten worden , deze klant heeft op 20 december reeds een voucher van ons ontvangen. Met vriendelijke groet, Polar klantenservice/Corinne Polar Electro Klachten 4 jan 2025 13:45 EET ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ De aanvraag 4568348 “Nieuw bericht van BEATE H” is bijgewerkt. Gelieve bij eventuele opmerkingen deze mail te beantwoorden. Dit e-mailbericht is een service van Polar Care. [167M55-3PVND]

B. H.

Naar: Polar Electro Belgium NV

13/01/2025

Hallo Ik vind geen voucher terug. Kunnen jullie mij een nieuwe voucher sturen aub? Zie bijlage voor printscreen waarbij ik zoek op 'polar'. Bedankt Groet Beate

Polar Electro Belgium NV

Naar: B. H.

13/01/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Corinne (Polar Care) 13 jan 2025 17:24 EET @@REF_ID@ffe5f97b8c700cf328@REF_ID@@ Zojuist een nieuwe voucher voor de klant aangemaakt. Deze wordt verstuurd naar email klant : beatehofkens@hotmail.com Met vriendelijke groet, Polar klantenservice/Corinne Polar Electro Klachten 13 jan 2025 10:45 EET ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ uw aanvraag Nieuw bericht van BEATE H werd afgehandeld. Bij verdere vragen en opmerkingen, kunt u antwoorden op deze mail. Dit e-mailbericht is een service van Polar Care. [N6ZYDY-K19W7]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform