- Typ uw reactie boven deze regel -
Corinne (Polar Care)
3 dec 2024 11:09 EET
Goedemorgen
betreft : Naam van de klant BEATE HOFKENS
Klantnummer 3966833-18
Klachtnummer 11567754
De Vantage heeft een oplaadbare batterij. Zoals iedere oplaadbare batterij heeft deze een beperkte levensduur.
Een oplaadbare batterij kan tot zo'n 500 keer worden opgeladen voordat de capaciteit merkbaar minder wordt.
s:support.polar.com/en/rechargeable-battery-lifespan
Ik raad aan dat cust. eerst een fabrieksreset probeert als laatste redmiddel. Dit zal helpen als het probleem softwaregerelateerd is of als er een instelling moet worden aangepast:
Houd er rekening mee dat het resetten van het horloge naar de fabrieksinstellingen alle persoonlijke gegevens en instellingen van het horloge wist en dat u het opnieuw moet instellen voor persoonlijk gebruik. Alle gegevens die u van uw horloge naar uw Flow-account hebt gesynchroniseerd, zijn veilig.
Ga naar flow.polar.com/start en download en installeer de Polar FlowSync-software voor gegevensoverdracht op uw computer.Sluit uw horloge aan op de USB-poort van uw computer.Open de instellingen in FlowSync.Druk op de knop Fabrieksinstellingen herstellen .Als je de Polar Flow app gebruikt, controleer dan de lijst met gekoppelde Bluetooth-apparaten op je telefoon en verwijder je horloge uit de lijst als het daarin staat.Nu moet je je klok opnieuw instellen , via de mobiele telefoon of de computer. Vergeet niet om hetzelfde Polar-account te gebruiken tijdens de configuratie als voor de reset.
Helaas worden de Vantage V en de reserveonderdelen voor het horloge niet meer geproduceerd en is de service beëindigd. Het horloge kan dus helaas niet meer worden gerepareerd.
Als compensatie bieden wij u een kortingscode van 30% aan voor een product naar keuze uit onze webshop: s:www.polar.com/sv
Als de klant interesse heeft in de kortingscode, reageer dan op deze e-mail. Ik zal dit dan in een aparte e-mail regelen.
Met vriendelijke groet,
Polar klantenservice/Corinne
Polar Electro
Klachten
30 nov 2024 15:30 EET
uw aanvraag Is er geplande veroudering bij Polar? werd afgehandeld. Bij verdere vragen en opmerkingen, kunt u antwoorden op deze mail.
Dit e-mailbericht is een service van Polar Care.
[K25P2W-R1W7V]