- Typ uw reactie boven deze regel - Jolanda (Polar Care) 12 jul 2024 11:04 EEST Goedemorgen,bedankt voor uw bericht en sorry voor het wachten en het ongemak.Ik had het doorgestuurd naar onze werkplaats en ze hebben het filmpje bekeken maar ziengeen problemen die de klant heeft met de tijd en de datum.Ze hebben het horloge opgeladen en de correcte datum en tijd wordt weergegeven.Dit nu 2 weken.Hierbij ook een foto hiervan.Ik hoop u hiermee geholpen te hebben en horen graag hoe verder te gaan.Voor nu een fijne dag en gezondheid gewenst.Met vriendelijke groet,Polar klantenservice/JolandaPolar Electro Corinne (Polar Care) 25 jun 2024 17:02 EEST Goedemiddag test aankoop ,betreft klacht @@REF_ID@cfb6982f19df4f2433@REF_ID@@ Daniel,Ik heb contact gehad met het service centre want zij hebben het toestel voor de tweede maal ontvangen.Wat zijn dit keer exact de problemen met het horloge ?We hebben het apparaat getest, maar konden geen problemen vinden.De datum en tijd zijn correct.Bij de vorige service waren de problemen veroorzaakt door een Full memory .Dit verklaart het uitschakelen of herstarten van het horloge en het probleem met de batterij.Heeft de klant ook geprobeerd de Flow app en Flow sync van pc en telefoon te verwijderen en opnieuw te installeren? Dit kan ook helpen.Ik verneem graag uw reactie.Met vriendelijke groet,Polar klantenservice/CorinnePolar Electro Klachten 20 jun 2024 15:45 EEST De aanvraag 4421804 “Herstelling/vervanging in garantie” is bijgewerkt. Gelieve bij eventuele opmerkingen deze mail te beantwoorden. Dit e-mailbericht is een service van Polar Care. [NL56MJ-VG7W7]