Terug

Herstelling/vervanging in garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

D. G.

Naar: Polar Electro Belgium NV

20/06/2024

Beste, Mijn Polar Grit X valt geregeld volledig uit (zwart scherm). Hierdoor is het product is onbetrouwbaar en dus onbruikbaar. Een eerste reparatie op 23/05/2024 heeft geen resultaat opgeleverd. Hetzelfde probleem doet zich nog steeds voor. Graag een definitieve oplossing. mvg Polar GRIT X GRN SN: C2434F1826976 ID: C0001926 Aankoopdatum: 01/03/2023 Probleemomschrijving: Polar Grit X valt geregeld volledig uit (zwart scherm) Voorval zowel tijdens maar ook buiten trainingsinterval Batterij is steeds nog voldoende opgeladen Knoppen (combinatie) drukken helpt niet Even aan de lader en dan verschijnt "polar" en start hij weer op Na opstarten staat de datum op de vorige dag met een foutieve tijdsaanduiding 22:00 Ik heb hiervan een filmpje gemaakt. Na meer dan 10 voorvallen smartwatch voor herstel in garantie opgestuurd ma 29/04/2024 14:32 Polar serviceaanvraag (R!D4SGK93140) ma 29/04/2024 14:49 Polar reparatieverzoek goedgekeurd D4SGK93140 Produkt 1 GRIT X GRN Serienummer C2434F1826976 ma 29/04/2024 15:01 bpost do 16/052024 23:11 DHL => bezorgd 17/05/2024 08:41 do 23/05/2024 13:44 Reparatie van je Polar product (D4SGK93140) vr 24/05/2024 08:49 Je Polar reparatie D4SGK93140 is klaar en naar je verzonden za 25/05/2024 Ontvangen bij bpost ma 27/05/2024 14:08 Geleverd in brievenbus *** Uitgevoerde reparatie: M26 - Interne software vastgelopen M84 – Memory full Opnieuw hetzelfde probleem smartwatch voor herstel in garantie opgestuurd Verwijzing naar vorige reparatieverzoek D4SGK93140 Definitieve oplossing gevraagd product is onbetrouwbaar vr 14/06/2024 09:00 Probleem opnieuw vastgesteld vr 14/06/2024 21:57 Polar serviceaanvraag (R!D68R6J8006) ma 17/06/2024 8:53 Polar reparatieverzoek goedgekeurd D68R6J8006 Produkt 1 GRIT X GRN Serienummer C2434F1826976 ma 17/06/2024 09:06 bpost wo 19/06/2024 22:50 DHL => bezorgd 20/06/2024 09:01

Berichten (2)

Polar Electro Belgium NV

Naar: D. G.

25/06/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Corinne (Polar Care) 25 jun 2024 17:02 EEST Goedemiddag test aankoop ,betreft klacht @@REF_ID@cfb6982f19df4f2433@REF_ID@@ Daniel,Ik heb contact gehad met het service centre want zij hebben het toestel voor de tweede maal ontvangen.Wat zijn dit keer exact de problemen met het horloge ?We hebben het apparaat getest, maar konden geen problemen vinden.De datum en tijd zijn correct.Bij de vorige service waren de problemen veroorzaakt door een Full memory .Dit verklaart het uitschakelen of herstarten van het horloge en het probleem met de batterij.Heeft de klant ook geprobeerd de Flow app en Flow sync van pc en telefoon te verwijderen en opnieuw te installeren? Dit kan ook helpen.Ik verneem graag uw reactie.Met vriendelijke groet,Polar klantenservice/CorinnePolar Electro Klachten 20 jun 2024 15:45 EEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌De aanvraag 4421804 “Herstelling/vervanging in garantie” is bijgewerkt. Gelieve bij eventuele opmerkingen deze mail te beantwoorden. Dit e-mailbericht is een service van Polar Care. [NL56MJ-VG7W7]

Bemiddeling door Testaankoop 26 juni 2024

Polar Electro Belgium NV

Naar: D. G.

12/07/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Jolanda (Polar Care) 12 jul 2024 11:04 EEST Goedemorgen,bedankt voor uw bericht en sorry voor het wachten en het ongemak.Ik had het doorgestuurd naar onze werkplaats en ze hebben het filmpje bekeken maar ziengeen problemen die de klant heeft met de tijd en de datum.Ze hebben het horloge opgeladen en de correcte datum en tijd wordt weergegeven.Dit nu 2 weken.Hierbij ook een foto hiervan.Ik hoop u hiermee geholpen te hebben en horen graag hoe verder te gaan.Voor nu een fijne dag en gezondheid gewenst.Met vriendelijke groet,Polar klantenservice/JolandaPolar Electro Corinne (Polar Care) 25 jun 2024 17:02 EEST Goedemiddag test aankoop ,betreft klacht @@REF_ID@cfb6982f19df4f2433@REF_ID@@ Daniel,Ik heb contact gehad met het service centre want zij hebben het toestel voor de tweede maal ontvangen.Wat zijn dit keer exact de problemen met het horloge ?We hebben het apparaat getest, maar konden geen problemen vinden.De datum en tijd zijn correct.Bij de vorige service waren de problemen veroorzaakt door een Full memory .Dit verklaart het uitschakelen of herstarten van het horloge en het probleem met de batterij.Heeft de klant ook geprobeerd de Flow app en Flow sync van pc en telefoon te verwijderen en opnieuw te installeren? Dit kan ook helpen.Ik verneem graag uw reactie.Met vriendelijke groet,Polar klantenservice/CorinnePolar Electro Klachten 20 jun 2024 15:45 EEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌De aanvraag 4421804 “Herstelling/vervanging in garantie” is bijgewerkt. Gelieve bij eventuele opmerkingen deze mail te beantwoorden. Dit e-mailbericht is een service van Polar Care. [NL56MJ-VG7W7]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform