Terug

kwestie betreft mislukte levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. F.

Naar: Polar Electro Belgium NV

23/01/2024

BesteIk bestelderrie weken geleden een H10 hartslagmeter-zwart XS-S en Polar silicone polsband 22 mm Groen, M/L. Bij de levering van het pakket bleek het onjuiste item EN de verkeerde naam/adres op het pakket. We hebben dit snel opgemerkt en het pakket terugbezorgd aan de koerier. Hij wist ons te vertellen dat er geen ander pakket aanwezig was op ons leveringsadres.Toen ik de status van de bestelling controleerde stond deze wel als geleverd. We hebben toen onmiddellijk contact opgenomen met DPD. Daar zei men dat we contact moesten opnemen met Polar aangezien de koerier op de scan/code afgaat (en blijkbaar niet op het adres op het pakket). Volgens DPD is er een foutieve code op het pakket geplaatst door Polar.Ondertussen heb ik twee mails gestuurd naar PolarBelgium en steeds krijg ik terug dat men dit zal bekijken maar krijg verder geen nieuws. Graag snel concrete actie gezien ik deze materialen nodig heb voor het uitoefenen van bijberoep.MvgPF

Berichten (2)

Polar Electro Belgium NV

Naar: P. F.

23/01/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -we hebben uw aanvraag ontvangen , deze wordt verwerkt.Gelieve bij eventuele opmerkingen deze mail te beantwoorden.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Polar Care.[6V94VR-V7ZWV]

Polar Electro Belgium NV

Naar: P. F.

02/02/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Jolanda, 2 feb 2024 15:14 CETGoedemiddag,Sorry voor het wachten en ik heb meneer Fioen zojuist bericht gestuurddat het opnieuw is verzonden ,Deze keer met DHL Express met TandT 8417285866Ik hoop u hiermee geholpen te hebben en wens u een fijn weekend toe.Met vriendelijke groet,Polar klantenservice/JolandaPolar Electro----------------------------------------------klachtenbox@test-aankoop.be, 23 jan 2024 17:29 CETuw aanvraag "Klacht - kwestie betreft mislukte levering - (CPTBE01957524-64)" werd afgehandeld. Bij verdere vragen en opmerkingen, kunt u antwoorden op deze mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Polar Care.[6V94VR-V7ZWV] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)uw aanvraag "Klacht - kwestie betreft mislukte levering - (CPTBE01957524-64)" werd afgehandeld. Bij verdere vragen en opmerkingen, kunt u antwoorden op deze mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Polar Care.[6V94VR-V7ZWV]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform