Terug

Bestelling nooit ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. H.

Naar: Polar Electro Belgium NV

11/12/2023

Beste, ik bestelde een Polar Pacer horloge op 24 november 2023. Deze zou op 27 november 2023 geleverd zijn. Echter heb ik deze horloge nooit ontvangen. Ik heb al contact opgenomen met DPD en deze verwijzen me door naar jullie. Dan heb ik jullie klantenservice gecontacteerd en deze hebben me na ongeveer 2 weken nog steeds geen oplossing geboden. Ik krijg altijd hetzelfde verhaal: we zijn ermee bezig. De klant kan niet de dupe zijn dat jullie een geschil hebben met DPD. Ik wil gewoon hetgeen ontvangen waarvoor ik al 3 weken (!) geleden betaald heb. Hier bovenop was dit een verjaardagscadeau voor mijn dochter, die ondertussen een week geleden haar verjaardag heeft gevierd en ik telkens moet zeggen dat ik niet weet wanneer ik haar cadeau ontvang. Ik heb veel geduld gehad en jullie meermaals gecontacteerd. Nu ben ik officieel overgestapt om Testaankoop hierop te zetten. Mijn klacht zal openbaar geplaatst worden op de site van Testaankoop.Ik wil mijn bestelling spoedig ontvangen. Gelieve dringend een oplossing te bieden.

Berichten (6)

Polar Electro Belgium NV

Naar: C. H.

11/12/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -we hebben uw aanvraag ontvangen , deze wordt verwerkt.Gelieve bij eventuele opmerkingen deze mail te beantwoorden.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Polar Care.[6VNRXY-5R6ZV]

Polar Electro Belgium NV

Naar: C. H.

13/12/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Jolanda, 13 dec 2023 15:43 CETGoedemiddag ,bedankt voor uw bericht en sorry voor het wachten en het ongemak.Ik heb het doorgestuurd naar ons Hoofdkantoor met de vraag hiereen oplossing voor te vinden.Zodra ik antwoord heb gekregen zal ik u gelijk hierover informeren.Voor nu een fijne dag en gezondheid gewenst.Met vriendelijke groet,Polar klantenservice/JolandaPolar Electro----------------------------------------------klachtenbox@test-aankoop.be, 11 dec 2023 09:31 CETDe aanvraag 4272383 'Klacht - Bestelling nooit ontvangen - (CPTBE01934378-04)' is bijgewerkt. Gelieve bij eventuele opmerkingen deze mail te beantwoorden.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Polar Care.[6VNRXY-5R6ZV] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)De aanvraag 4272383 'Klacht - Bestelling nooit ontvangen - (CPTBE01934378-04)' is bijgewerkt. Gelieve bij eventuele opmerkingen deze mail te beantwoorden.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Polar Care.[6VNRXY-5R6ZV]

C. H.

Naar: Polar Electro Belgium NV

19/12/2023

BesteIn overleg met de cliënt, is door ons vastgesteld dat er nog geen oplossing is aangeboden. Wij begrijpen dat de cliënt door jullie diensten verontwaardigd is. Wij eisen een oplossing voor deze klant. Indien hier geen gevolg aan gegeven wordt, sturen wij dit dossier door naar onze advocaten. De cliënt heeft de bestelling eind november geplaatst en betaald. Nog steeds heeft de cliënt haar bestelling niet ontvangen. Een cliënt kan en mag niet de dupe zijn van een geschil tussen jullie en de bezorger. Gelieve deze week een oplossing te voorzien. Anders zijn wij genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen. Hoogachtend

Polar Electro Belgium NV

Naar: C. H.

19/12/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -we hebben uw aanvraag ontvangen , deze wordt verwerkt.Gelieve bij eventuele opmerkingen deze mail te beantwoorden.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Polar Care.[6VYNN5-1G4Y2]

C. H.

Naar: Polar Electro Belgium NV

03/01/2024

BesteOndertussen zijn we alweer enkele weken verder. Wij hebben contact opgenomen met onze cliënt. Zij heeft nog steeds de bestelling niet ontvangen. Zij heeft hiervoor meermaals stappen ondernomen. Indien de bestelling van de cliënt niet wordt opgestuurd binnen een week, gaan wij juridische stappen ondernemen tegen jullie bedrijf. Gelieve eindelijk te voldoen aan de vraag van de klant.

Polar Electro Belgium NV

Naar: C. H.

03/01/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -we hebben uw aanvraag ontvangen , deze wordt verwerkt.Gelieve bij eventuele opmerkingen deze mail te beantwoorden.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Polar Care.[YK3W25-M9JJP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform