Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

F. B.
3/10/2025

Onrechtmatige aanrekeningen

Sedert 20/11/2024 worden we zonder ons medeweten elke maand een bedrag aangerekend voor producten die wij niet kennen, waar wij geen weet van hebben en waar wij geen gebruik van maken. Wij hebben ook op geen enkele manier bericht gekregen ons ergens op ingeschreven te hebben bij PM Connect. Als gevolg hiervan werd ons onrechtmatig reeds 199.6 euro gefactureerd via Orange. Voor de voorbije maand september hebben wij nog geen aanrekening ontvangen, maar logischerwijze komt er nog eens 19.96 of 24.95 extra bij. Indien gewenst bezorgen wij de details van de onrechtmatig aangerekende sommen. Wij wensen met onmiddellijke ingang dat deze wanpraktijken stoppen en het onrechtmatig verkregen bedrag teruggestort wordt via Orange. In geval deze gelden niet teruggestort worden , zullen wij verdere maatregelen nemen om dergelijke praktijken een halt toe te roepen en mensen bewust te maken van de wanpraktijken van PM Connect. Met beleefde groet, Frederik Blieck

Afgesloten
L. H.
3/07/2025

Tegen Orange PM Connect

Op mijn facturen van Orange worden er sinds 3/05/2025 kosten aangerekend voor diensten van PM Connect alhoewel ik deze diensten niet heb aangevraagd en ook niet gebeld heb naar 070 of 090x telefoonnummers. Dit is me pas opgevallen nadat ik de laatste factuur op datum van 1/07/2025 heb ontvangen. Inmiddels is een nieuwe facturatieperiode aangebroken en werd er opnieuw 4,99 € aangerekend op 21/06 en 28/06/2025 voor diensten van PM Connect.. Deze factuur heb ik nog niet ontvangen maar ik zie het wel vermeld in het verbruik van de lopende periode. Op 2/07/2025 heb ik deze dienst laten blokkeren (zie bijlage). Intussen heb ik wel 9 x 4,99 € = 44,91 € onterecht aangerekend gekregen en betaald. Mijn vraag is of dit bedrag gerecupereerd kan worden. Hopend op een gunstig antwoord, met vriendelijke groeten, Ludovic Heirbaut

Opgelost
C. V.
16/08/2024

Ongewenst abonnement

Sinds vorige maand heb ik blijkbaar een abonnement bij PM connect, terwijl ik van niets weet. Ik kreeg een tijdje geleden een melding van orange dat ik een verbruik van 4.99 had buiten mijn bundel. Ik had geen idee waar het vandaan kwam, maar zonder factuur kon ik niet zien waar het geld precies naartoe gegaan was. Nu heb ik mijn factuur gekregen en zie ik niet 1 maal maar een wekelijkse facturatie van 4.99! Hoe kan je een abonnement starten waar je niet eens van weet?! Dit kan toch niet legaal zijn? Ik wil mijn geld terug en dat dit "abonnement" onmiddelijk stopt! Volgens een reactie van PM connect in een andere klacht stond er dat je een SMS zou moeten krijgen hiervoor. Ik heb niets ontvangen, ook niet bij de spam berichten. Maar zelfs dan, voor elke online betaling met mijn kaart moet ik ergens toestemming geven en bevestigen met een code. Hoe kan het dat dit bedrijf je blijkbaar zomaar een abonnement kan aansmeren dat wekelijks bij je telefoonfactuur komt zonder dat je dit weet en zonder dat je dit moet bevestigen? Schandalig!

Opgelost
P. B.
13/07/2024

Ongevraagd abonnement

Op mijn laatste factuur van Orange verscheen een bijkomende kost van 4,99 Euro. Op de detailfactuur kwam die 4,99 Euro tevoorschijn (op onder identiteitnummer vermeld telefoonnummer) als een abonnement van PM connect, wat ik zeker niet bewust besteld heb. Blijkbaar volstaat een verkeerde klik ergens om het abonnement te activeren maar om dat te desactiveren is een klik blijkbaar onvoldoende. Ik wens dit abonnement asap te zien verdwijnen van mijn rekening.

Opgelost
M. C.
3/05/2024

PM Connect

Beste, Ik merk op mijn factuur van orange dat er een bedrag van 4,99 euro gefactureerd werd (19 maart 2024)voor PM Connect paybymobile via het telefoonnummer 0495 564513. Ik heb dit nergens besteld en zou graag hebben dat deze betaling wordt terugbetaald en, indien dit een abonnement is, dit wordt stopgezet. Vriendelijke groeten, Joos Casteele

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform