Terug

Tegen Orange PM Connect

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: PM Connect Limited

03/07/2025

Op mijn facturen van Orange worden er sinds 3/05/2025 kosten aangerekend voor diensten van PM Connect alhoewel ik deze diensten niet heb aangevraagd en ook niet gebeld heb naar 070 of 090x telefoonnummers. Dit is me pas opgevallen nadat ik de laatste factuur op datum van 1/07/2025 heb ontvangen. Inmiddels is een nieuwe facturatieperiode aangebroken en werd er opnieuw 4,99 € aangerekend op 21/06 en 28/06/2025 voor diensten van PM Connect.. Deze factuur heb ik nog niet ontvangen maar ik zie het wel vermeld in het verbruik van de lopende periode. Op 2/07/2025 heb ik deze dienst laten blokkeren (zie bijlage). Intussen heb ik wel 9 x 4,99 € = 44,91 € onterecht aangerekend gekregen en betaald. Mijn vraag is of dit bedrag gerecupereerd kan worden. Hopend op een gunstig antwoord, met vriendelijke groeten, Ludovic Heirbaut

Berichten (1)

PM Connect Limited

Naar: L. H.

03/07/2025

Hallo, Bedankt voor uw vraag. Als u rechtstreeks contact met ons wilt opnemen via service.be@sclients.com of 32 800 39794 wilt bellen, helpen we u graag verder. U moet ons het mobiele nummer verstrekken dat is gekoppeld aan het abonnement dat u opvraagt, aangezien we alleen abonnementen op onze service kunnen identificeren. Met vriendelijke groeten Escalaties-team voor klantenservice ----------------------------- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform