Op mijn facturen van Orange worden er sinds 3/05/2025 kosten aangerekend voor diensten van PM Connect alhoewel ik deze diensten niet heb aangevraagd en ook niet gebeld heb naar 070 of 090x telefoonnummers. Dit is me pas opgevallen nadat ik de laatste factuur op datum van 1/07/2025 heb ontvangen.
Inmiddels is een nieuwe facturatieperiode aangebroken en werd er opnieuw 4,99 € aangerekend op 21/06 en 28/06/2025 voor diensten van PM Connect.. Deze factuur heb ik nog niet ontvangen maar ik zie het wel vermeld in het verbruik van de lopende periode.
Op 2/07/2025 heb ik deze dienst laten blokkeren (zie bijlage). Intussen heb ik wel 9 x 4,99 € = 44,91 € onterecht aangerekend gekregen en betaald. Mijn vraag is of dit bedrag gerecupereerd kan worden.
Hopend op een gunstig antwoord, met vriendelijke groeten, Ludovic Heirbaut