Terug

Ongevraagd abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

P. B.

Naar: PM Connect Limited

13/07/2024

Op mijn laatste factuur van Orange verscheen een bijkomende kost van 4,99 Euro. Op de detailfactuur kwam die 4,99 Euro tevoorschijn (op onder identiteitnummer vermeld telefoonnummer) als een abonnement van PM connect, wat ik zeker niet bewust besteld heb. Blijkbaar volstaat een verkeerde klik ergens om het abonnement te activeren maar om dat te desactiveren is een klik blijkbaar onvoldoende. Ik wens dit abonnement asap te zien verdwijnen van mijn rekening.

Berichten (1)

PM Connect Limited

Naar: P. B.

15/07/2024

Hallo,Bedankt voor uw vraag.Als u rechtstreeks contact met ons wilt opnemen via service.be@sclients.com of 32 800 39794 wilt bellen, helpen we u graag verder.U moet ons het mobiele nummer verstrekken dat is gekoppeld aan het abonnement dat u opvraagt, aangezien we alleen abonnementen op onze service kunnen identificeren.Met vriendelijke groetenEscalaties-team voor klantenservice -----------------------------‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform