Meest recente klachten

M. D.
21/03/2025

Terugbetaling

Geachte heer/mevrouw, Op 27/11/2024 kocht de vriend van mijn dochter online een ring voor haar, maat 56. Ze kreeg deze net voor valentijn, maar weliswaar vele maten te groot (maat 50 nodig). We kregen antwoord dat retournering op 28 feb werd goedgekeurd. Dit is gebeurd begin maart. Nu krijgen we de melding dat de ring niet kan aanvaard worden omdat ze niet in originele verpakking zat (in mail stond dat dit niet hoefde). Zat zelfs in een beter doosje om niet te beschadigen. Ze zeiden ook dat hij zogezegd beschadigd zou zijn ;zie bijgevoegde foto's stond er. In de mail waren echter geen foto's te vinden uiteraard en dat klopt bovendien echt niet (je moet eens een ring dragen dat zovele maten te groot is..inderdaad, dat lukt zelfs niet). De ring zat in een doosje van een juwelier gekregen, omdat we eerst naar een juwelier zijn geweest om het zelf op te lossen, deze te laten verkleinen. Maar,...dit lukt dus niet, hij zou wegsmelten zei hij, is ver van 14 krt goud !!!. Bewijs dus in dat doosje gelaten. Voor zelfde prijs kan je bij juwelier ook al een mooie ring kopen heb ik gezien. Nu, ik dacht, ze willen helpen, ok, desnoods koop ik er nog iets bij uit dankbaarheid. Maar niets bleek minder waar. Van het begin tot eind worden we belogen en bedrogen. Ze gingen zogezegd helpen. Niets van waar. Ze leveren dus niet het juiste product en laten de klant opdraaien van een zogezegde beschadiging van hun nep product. Met vriendelijke groeten

Afgesloten
S. P.
16/04/2024

Algemene fout

Beste, ik heb in de Pandora winkel een clip bedel gekocht. Namelijk de Pink Daisy Spacer Clip Charm in het goud. Nu is deze gewoon open gegaan en er van gevallen. Op de Pandora website staat er vermeld Wat kan ik doen als ik mijn PANDORA sieraden kwijtraak of als ze worden gestolen?De garantie geeft u niet het recht op vervanging of restitutie voor verloren of gestolen voorwerpen. Wij raden het gebruik van veiligheidskettingen aan uw armband aan en het is raadzaam uw waardevolle sieraden te verzekeren. Algemene slijtage, misbruik en aanslag vallen niet onder de garantie. Dit is niet van invloed op uw wettelijke rechten.Ik had dus een veiligheidsketting/clip en deze is er gewoon afgevallen, alsook zijn de reviews van dit bepaalde bedeltje allemaal hetzelfde 'hij valt eraf' 'hij sluit niet goed' 'hij springt ervan'.. dus dan is het wettelijk Pandora hun fout. er zijn zoveel reviews die dit vermelden..Ze willen hun eigen fout verdoezelen. 60€ voor zo'n bedeltje is dan veel te veel geld.

Opgelost
A. J.
27/07/2023

Problemen met retour

Beste test aankoop. Ik bestelde bij Pandora e-store een armband met twee bedels. Er was op dat moment een actie armband + 2 bedels voor €99. Ideaal als verjaardagscadeau. De band en bedels werden geleverd maar de armband blijkt een maat te klein. Ik vul mooi het retourformulier in en vraag om een maat groter. De bedels waren goed dus die houden we. Ik krijg van Pandora de waarde van de armband terugbetaald (€40,85)met de actie prijs. Ik had dus niet een terugbetaling gevraagd. Nu wil ik de armband opnieuw bestellen maar moet ik een volle pot van Pandora betalen (€59) en niet meer onder de actie. Omdat er geen twee bedels bij zitten. Ik heb de klantendienst gecontacteerd. Maar zij kunnen volgens hen niets doen. Dus de armband kost €19 meer dan ik origineel heb betaald met actie. Van Pandora bieden ze aan om ook de bedels terug te sturen en de bestelling opnieuw te plaatsen maar dan zou ik nu €44 meer moeten betalen. Want de ene bedel wordt niet meer herkent als actie. Ik vraag opnieuw aan de klantendienst als ik dan eventueel een coupon kan verkrijgen zodat ik de armband met zelfde bedels kan bestellen aan de prijs van de actie die nog altijd lopende is. Maar ik hoor niet meer terug van hen. Kunnen jullie om 1 manier helpen. Momenteel ben ik niet in België aanwezig en ben ik wat machteloos. Met vriendelijke groetenAnnelien Jodts

Opgelost
P. D.
10/07/2023

PROBLEMEN MET LEVERING BESTELLING

Ik bestelde op de website pandora-belgie.net voor een bedrag van 94,15 euro op 8 juni 2023, ik kreeg een bevestiging van mijn betaling, met melding dat het bedrag kon verschillend door de wisselkoers. Dat leek mij vreemd want ik woon in België en bestel bij pandora België! er is 107 euro van mijn VISA kaart afgegaan. ik heb meermaals gemaild om te vragen waar mijn bestelijng is, in het Engels, vorige week kreeeg ik een mail dat mijn bestelling in transit is, vrijdag heb ik aan De Post 22,55 euro douanekosten moeten betalen en vandaag werd er mij een lelijke zonnebril geleverd uit China! dus geen Pandora bedels! ik heb weer gemaild om te vragen waar mijn bestelling is maare dit is toch onaanvaardbaar? Gelieve mij te helpen. Ik wil ofwel mijn bestelling van Pandora bedels ontvangen, zonder bijkomende kosten, of een terugbetalig van mijn aankoop van 107 euro EN van de 22,55 euro die ik betaalde aan douanekosten.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform