Geachte heer/mevrouw,
Op 27/11/2024 kocht de vriend van mijn dochter online een ring voor haar, maat 56. Ze kreeg deze net voor valentijn, maar weliswaar vele maten te groot (maat 50 nodig). We kregen antwoord dat retournering op 28 feb werd goedgekeurd.
Dit is gebeurd begin maart.
Nu krijgen we de melding dat de ring niet kan aanvaard worden omdat ze niet in originele verpakking zat (in mail stond dat dit niet hoefde).
Zat zelfs in een beter doosje om niet te beschadigen. Ze zeiden ook dat hij zogezegd beschadigd zou zijn ;zie bijgevoegde foto's stond er. In de mail waren echter geen foto's te vinden uiteraard en dat klopt bovendien echt niet (je moet eens een ring dragen dat zovele maten te groot is..inderdaad, dat lukt zelfs niet).
De ring zat in een doosje van een juwelier gekregen, omdat we eerst naar een juwelier zijn geweest om het zelf op te lossen, deze te laten verkleinen.
Maar,...dit lukt dus niet, hij zou wegsmelten zei hij, is ver van 14 krt goud !!!.
Bewijs dus in dat doosje gelaten.
Voor zelfde prijs kan je bij juwelier ook al een mooie ring kopen heb ik gezien. Nu, ik dacht, ze willen helpen, ok, desnoods koop ik er nog iets bij uit dankbaarheid. Maar niets bleek minder waar.
Van het begin tot eind worden we belogen en bedrogen.
Ze gingen zogezegd helpen. Niets van waar.
Ze leveren dus niet het juiste product en laten de klant opdraaien van een zogezegde beschadiging van hun nep product.
Met vriendelijke groeten