Terug

Garantie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

I. L.

Naar: Pandora

10/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 20/7/2025 kocht ik een bedeltje van een olifant in uw pop-up store in Bangkok en betaalde ik er 3610 baht voor. Na 3 dagen vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken (een diamantje is weg). Het is aangekocht in een officiële pop-up store van Pandora. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product of indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Ik kan de desbetreffende bedel nog bestellen via de website, dus er zijn er zeker nog voorradig. Indien ik binnen 5 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Inge Bijlagen: • Bedel met het ontbrekende diamantje + De reclame voor de pop-up store. • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform