Terug

PROBLEMEN MET LEVERING BESTELLING

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Pandora

10/07/2023

Ik bestelde op de website pandora-belgie.net voor een bedrag van 94,15 euro op 8 juni 2023, ik kreeg een bevestiging van mijn betaling, met melding dat het bedrag kon verschillend door de wisselkoers. Dat leek mij vreemd want ik woon in België en bestel bij pandora België! er is 107 euro van mijn VISA kaart afgegaan. ik heb meermaals gemaild om te vragen waar mijn bestelijng is, in het Engels, vorige week kreeeg ik een mail dat mijn bestelling in transit is, vrijdag heb ik aan De Post 22,55 euro douanekosten moeten betalen en vandaag werd er mij een lelijke zonnebril geleverd uit China! dus geen Pandora bedels! ik heb weer gemaild om te vragen waar mijn bestelling is maare dit is toch onaanvaardbaar? Gelieve mij te helpen. Ik wil ofwel mijn bestelling van Pandora bedels ontvangen, zonder bijkomende kosten, of een terugbetalig van mijn aankoop van 107 euro EN van de 22,55 euro die ik betaalde aan douanekosten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform