Meest recente klachten

K. R.
29/05/2024

Cashback

Beste, begin februari heb ik meteen de Oneplus 12 gekocht bij het Proximuspunt in Leuven via mijn vennootschap. Als ik mijn toestel voor 15/03/24 zou registreren, kregen we een cashback van 200€ terug betaald ten laatste 60 dagen na het einde van de actie ( 15/03 + 60 dagen = 15/05 ). Ik heb 6/5 een mail gestuurd om te vragen wanneer de cashback ging uitbetaald worden. Eugenie van de klantendienst heeft me toen verteld dat dit zeker binnen de 14 dagen op de rekening zou staan en dat we hier nog een mail van zouden ontvangen. We zijn nu 29/05 en nog steeds geen betaling ontvangen of een mail ter uitbetaling. Ook geen reactie na mails vorige week of via Instagram.

Afgesloten
P. V.
12/03/2024

Waar is mijn OnePlus tablet

Beste, op 25 november 2023 bestelde ik een OnePlus tablet bij jullie. Direct na aankomst stelde ik een kwaliteitsprobleem van het scherm vast. Na anderhalve maand uitwisselen van mails dan toch de tablet via jullie koeriersdienst (met door jullie toegestuurd verzendlabel) teruggestuurd naar jullie technische dienst op 19 januari 2024. Sindsdien blijf ik zonder nieuws, zowat 2 maand nu. Ik vraag mij af waar die tablet is, wat ik mag verwachten van jullie? Ondertussen moet ik het wel doen zonder deze tablet , die voor beroepsdoeleinden was aangeschaft en dit heeft me reeds zoveel kopzorgen opgeleverd dat ik uiteindelijk nog een nieuwe tablet heb moeten aanschaffen, die het wel behoorlijk doet. Ik vraag hier ook een tegemoetkoming van jullie voor om de geleden schade te vergoeden.

Afgesloten
C. V.
5/09/2023

Ontbrekend keyboard

Beste, op 10/4 heb ik de OnePlus pad in preorder besteld. Als early bird gift kreeg ik het keyboard. Ik bestelde ook het hoesje.Bij de levering ontving ik wel de pad en het hoesje maar niet het keyboard. Ik controleerde mijn account en zag daar dat het keyboard niet op de leveringsbon stond, hij was dus niet meegestuurd. Sindsdien is OnePlus dit al 4 maand aan het onderzoeken. In elke mail die ik ontvang wordt mij iets nieuw gevraagd, in de laatste mail zelfs een politierapport, enzovoort. Ik heb alle mails, foto's van de ontvangen zending, screenshots van de bestelling en de online pakbon bewaard en al meermaals doorgestuurd en nog wil Oneplus het ontbrekende keuboard niet opsturen. Ik kan aan de hand van de online pakbon bewijzen dat alleen de tablet en de hoes in de verpakking zaten. De (al dan niet bewuste) fout is dus bij Oneplus gebeurd en niet bij de koeriersdienst of bij mij. Ik geef niet op voor ik het keyboard waarop ik recht heb, ontvangen heb. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een bedrijf dat zo duidelijk in fout is, een trouwe klant (want ik koop al járen OnePlus gsms (heb mijn derde al), sinds enkele jaren de watch en nu sinds kort dus de pad) zo behandelt voor 150 eurootjes.

Opgelost
C. V.
5/09/2023

Niet aangekregen

Beste,Ik heb 10 juli een product besteld bij oneplus online. Dit zou 20 juli aankomen. Dit is niet gebeurd. Via traceer link is dit geretourneerd naar onplus. Ik heb contact opgenomen en zou de rekening niet moeten betalen. Maar dit is niet het geval ik krijg herinneringen dat ik dit moet betalen, ondanks ik dit niet aangekregen heb. Ik moest van hen met dpd contact opnemen omdat dit in hun depo zou liggen en dpd vertelt dat ze dit al geretourneerd hebben dat zij dit al terug ontvangen hebben.

Opgelost
T. V.
28/07/2023

Account verwijdering

Beste, na aanleiding van langdurige serviceprovlemen op de website van OnePlus, waarbij ik met mijn account geen gsm kon bestellen met inruiloptie op het oude model, wouik mijn account verwijderen en opnieuw aanmaken met de hoop dat dit misschien het eerste probleem zou rechtzetten. Helaas liet jullie website mij niet toe dit proces van verwijderen te vervolledigen. Bij dit proces moet men een aantal keer beveiligingscodes ontvangen om uw account te verwijderen (easy in, hard out). Bij (vermoedelijk) de laatste keer kreeg ik opeens geen codes meer toegestuurd, waardoor ik mijn account dus niet kon verwijderen. Na contact gehad te hebben met jullie klantendienst is het probleem zelfs nooit aangekaart door jullie. Het enige wat men mij wist te vertellen is dat jullie service tot opruiming tijdelijk niet beschikbaar was. Nu zou ik graag mijn account verwijderen.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform