Terug

Niet aangekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: OnePlus

05/09/2023

Beste,Ik heb 10 juli een product besteld bij oneplus online. Dit zou 20 juli aankomen. Dit is niet gebeurd. Via traceer link is dit geretourneerd naar onplus. Ik heb contact opgenomen en zou de rekening niet moeten betalen. Maar dit is niet het geval ik krijg herinneringen dat ik dit moet betalen, ondanks ik dit niet aangekregen heb. Ik moest van hen met dpd contact opnemen omdat dit in hun depo zou liggen en dpd vertelt dat ze dit al geretourneerd hebben dat zij dit al terug ontvangen hebben.

Berichten (4)

OnePlus

Naar: C. V.

05/09/2023

La domanda è stata ricevuta. L'invio della risposta è previsto entro 24 ore.Per fornire ulteriori informazioni alla domanda, fare clic sus:oneplus-nl.custhelp.com/app/account/questions/detail/i_id/14271570ack/AvOPTApbDv8Q~R3qGoUa~yJEfacqiS75Mv9E~zj~PP_N/---------------------------------------------------------------Oggetto---------------------------------------------------------------Klacht - Niet aangekregen - (CPTBE01869672-94) N. riferimento domanda 230905-011446 Data creazione: 05-09-2023 16:20Data ultimo aggiornamento: 05-09-2023 16:20 Stato: Onopgelost[---002:000536:43095---]

OnePlus

Naar: C. V.

05/09/2023

La domanda è stata ricevuta. L'invio della risposta è previsto entro 24 ore.Per fornire ulteriori informazioni alla domanda, fare clic sus:oneplus-nl.custhelp.com/app/account/questions/detail/i_id/14271570ack/AvOPTApbDv8Q~R3qGoUa~yJEfacqiS75Mv9E~zj~PP_N/---------------------------------------------------------------Oggetto---------------------------------------------------------------Klacht - Niet aangekregen - (CPTBE01869672-94) N. riferimento domanda 230905-011446 Data creazione: 05-09-2023 16:20Data ultimo aggiornamento: 05-09-2023 16:20 Stato: Onopgelost[---002:000536:43095---]

C. V.

Naar: OnePlus

18/09/2023

Beste,Hebben jullie dit al bekeken ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.

OnePlus

Naar: C. V.

18/09/2023

La domanda è stata ricevuta. L'invio della risposta è previsto entro 24 ore.Per fornire ulteriori informazioni alla domanda, fare clic sus:oneplus-nl.custhelp.com/app/account/questions/detail/i_id/14417416ack/AvP7SArvDv8Q~dPkGlMa~yJEfacqiS75Mv9~~zj~PP_2/---------------------------------------------------------------Oggetto---------------------------------------------------------------Klacht - Niet aangekregen - (CPTBE01869672-94) N. riferimento domanda 230918-011923 Data creazione: 18-09-2023 16:45Data ultimo aggiornamento: 18-09-2023 16:45 Stato: Onopgelost[---002:000536:43178---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform