Terug

Waar is mijn OnePlus tablet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: OnePlus

12/03/2024

Beste, op 25 november 2023 bestelde ik een OnePlus tablet bij jullie. Direct na aankomst stelde ik een kwaliteitsprobleem van het scherm vast. Na anderhalve maand uitwisselen van mails dan toch de tablet via jullie koeriersdienst (met door jullie toegestuurd verzendlabel) teruggestuurd naar jullie technische dienst op 19 januari 2024. Sindsdien blijf ik zonder nieuws, zowat 2 maand nu. Ik vraag mij af waar die tablet is, wat ik mag verwachten van jullie? Ondertussen moet ik het wel doen zonder deze tablet , die voor beroepsdoeleinden was aangeschaft en dit heeft me reeds zoveel kopzorgen opgeleverd dat ik uiteindelijk nog een nieuwe tablet heb moeten aanschaffen, die het wel behoorlijk doet. Ik vraag hier ook een tegemoetkoming van jullie voor om de geleden schade te vergoeden.

Berichten (1)

OnePlus

Naar: P. V.

12/03/2024

La domanda è stata ricevuta. L'invio della risposta è previsto entro 24 ore.Per fornire ulteriori informazioni alla domanda, fare clic sus:oneplus-nl.custhelp.com/app/account/questions/detail/i_id/16034023ack/AvNXFgowDv8Q~fGYGgUa~yJEfacqiS75Mv9~~zj~PP_2/---------------------------------------------------------------Oggetto---------------------------------------------------------------Klacht - Waar is mijn OnePlus tablet - (CPTBE01985739-52) N. riferimento domanda 240313-000077 Data creazione: 12-03-2024 17:30Data ultimo aggiornamento: 12-03-2024 17:30 Stato: Onopgelost[---002:000544:44001---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform