Beste, op 10/4 heb ik de OnePlus pad in preorder besteld. Als early bird gift kreeg ik het keyboard. Ik bestelde ook het hoesje.Bij de levering ontving ik wel de pad en het hoesje maar niet het keyboard. Ik controleerde mijn account en zag daar dat het keyboard niet op de leveringsbon stond, hij was dus niet meegestuurd. Sindsdien is OnePlus dit al 4 maand aan het onderzoeken. In elke mail die ik ontvang wordt mij iets nieuw gevraagd, in de laatste mail zelfs een politierapport, enzovoort. Ik heb alle mails, foto's van de ontvangen zending, screenshots van de bestelling en de online pakbon bewaard en al meermaals doorgestuurd en nog wil Oneplus het ontbrekende keuboard niet opsturen. Ik kan aan de hand van de online pakbon bewijzen dat alleen de tablet en de hoes in de verpakking zaten. De (al dan niet bewuste) fout is dus bij Oneplus gebeurd en niet bij de koeriersdienst of bij mij. Ik geef niet op voor ik het keyboard waarop ik recht heb, ontvangen heb. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een bedrijf dat zo duidelijk in fout is, een trouwe klant (want ik koop al járen OnePlus gsms (heb mijn derde al), sinds enkele jaren de watch en nu sinds kort dus de pad) zo behandelt voor 150 eurootjes.