Terug

Ontbrekend keyboard

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: OnePlus

05/09/2023

Beste, op 10/4 heb ik de OnePlus pad in preorder besteld. Als early bird gift kreeg ik het keyboard. Ik bestelde ook het hoesje.Bij de levering ontving ik wel de pad en het hoesje maar niet het keyboard. Ik controleerde mijn account en zag daar dat het keyboard niet op de leveringsbon stond, hij was dus niet meegestuurd. Sindsdien is OnePlus dit al 4 maand aan het onderzoeken. In elke mail die ik ontvang wordt mij iets nieuw gevraagd, in de laatste mail zelfs een politierapport, enzovoort. Ik heb alle mails, foto's van de ontvangen zending, screenshots van de bestelling en de online pakbon bewaard en al meermaals doorgestuurd en nog wil Oneplus het ontbrekende keuboard niet opsturen. Ik kan aan de hand van de online pakbon bewijzen dat alleen de tablet en de hoes in de verpakking zaten. De (al dan niet bewuste) fout is dus bij Oneplus gebeurd en niet bij de koeriersdienst of bij mij. Ik geef niet op voor ik het keyboard waarop ik recht heb, ontvangen heb. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een bedrijf dat zo duidelijk in fout is, een trouwe klant (want ik koop al járen OnePlus gsms (heb mijn derde al), sinds enkele jaren de watch en nu sinds kort dus de pad) zo behandelt voor 150 eurootjes.

Berichten (3)

OnePlus

Naar: C. V.

05/09/2023

La domanda è stata ricevuta. L'invio della risposta è previsto entro 24 ore.Per fornire ulteriori informazioni alla domanda, fare clic sus:oneplus-fr.custhelp.com/app/account/questions/detail/i_id/14272792ack/AvOVTArPDv8Q~TfqGm4c~yJnfacqiS75Mv8m~zj~PP~v/---------------------------------------------------------------Oggetto---------------------------------------------------------------Klacht - Ontbrekend keyboard - (CPTBE01869962-93) N. riferimento domanda 230906-000424 Data creazione: 05/09/2023 22:16Data ultimo aggiornamento: 05/09/2023 22:16 Stato: Non résolu[---002:000539:43556---]

OnePlus

Naar: C. V.

05/09/2023

La domanda è stata ricevuta. L'invio della risposta è previsto entro 24 ore.Per fornire ulteriori informazioni alla domanda, fare clic sus:oneplus-fr.custhelp.com/app/account/questions/detail/i_id/14272792ack/AvOVTArPDv8Q~TfqGm4c~yJnfacqiS75Mv8m~zj~PP~v/---------------------------------------------------------------Oggetto---------------------------------------------------------------Klacht - Ontbrekend keyboard - (CPTBE01869962-93) N. riferimento domanda 230906-000424 Data creazione: 05/09/2023 22:16Data ultimo aggiornamento: 05/09/2023 22:16 Stato: Non résolu[---002:000539:43556---]

OnePlus

Naar: C. V.

02/10/2023

La domanda è stata ricevuta. L'invio della risposta è previsto entro 24 ore.Per fornire ulteriori informazioni alla domanda, fare clic sus:oneplus-fr.custhelp.com/app/account/questions/detail/i_id/14568532ack/AvOeQgpXDv8Q~XDcGtsc~yJnfacqiS75Mv_3~zj~PP9_/---------------------------------------------------------------Oggetto---------------------------------------------------------------Klacht - Ontbrekend keyboard - (CPTBE01869962-93) N. riferimento domanda 231002-011036 Data creazione: 02/10/2023 15:46Data ultimo aggiornamento: 02/10/2023 15:46 Stato: Non résolu[---002:000539:43504---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform