Onaanvaardbaar

8 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

E. G.
26/11/2025

Kwaliteit (en onbeschofte opvolging)

Geachte mevrouw/heer, Op 09/10/2025, kochten wij online Nike Phantom GX 2 Elite Low-top voetbalschoenen (stevige ondergronden) Maat: 47.5 We stellen echter vast dat na 3-4 keer dragen deze schoenen duidelijk pijn veroorzaken aan beide enkels op exact dezelfde plaats. We hebben geprobeerd met andere sokken, met compeed, maat het mocht niet baten, de pijn bleef, terwijl mijn zoon al jaren tevreden is van Nike voetbalschoenen en er jaarlijks minstens één paar aanschaft. Hij heeft er inmiddels alweer nieuwe aangeschaft omdat er geen tijd was om te wachten. Via mail konden we Nike niet contacteren, via chat viel de verbinding steeds weg en moest het hele probleem steeds opnieuw worden uitgelegd zonder resultaat. Aan telefoon eerst een vriendelijke dame, maar ze moest met mijn zoon zelf spreken, om het te escaleren, gezien hij de bestelling geplaatst had en hij +18 was. We belden terug, een minder vriendelijke dame: zij kon niets doen, het werd afgewezen. Ik vroeg waar ik dan klacht kon indienen en ze zei: 'ik ga het gesprek nu beëindigen, fijne avond' en legde gewoon af. 130 € ... weg Het is voor ons duidelijk dat Nike klachten zo snel mogelijk afwimpelt of het je heel moeilijk maakt om effectief een klacht in te dienen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 10/12/2025 te reageren. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

In behandeling
M. L.
14/11/2024

Niet geleverd

Op 16 oktober 2024 bestelde ik een kledingstuk via jullie app (bestelling C01444787192). Enkele dagen later werd deze zogezegd geleverd maar wat bleek? De doos die geleverd werd door Bpost was onderaan volledig opengescheurd en met 1 stukje tape (van Bpost) deels dicht gekleefd. Wat blijkt nu, na mijn bestelling te checken, dat er een kleding stuk ontbreekt. Ik breng jullie hiervan op de hoogte, jullie starten een onderzoek met bpost en dit antwoord ontvang ik van jullie 7 november: Het spijt ons echt als het onderzoek langer duurt dan verwacht. Ik heb contact opgenomen met het Seniorenteam in samenwerking met onze vervoerder. Op basis van de uitkomst van het onderzoek en de GPS van de bezorgdienst die de chauffeur op de juiste locatie heeft geplaatst waaruit blijkt dat alles correct aan onze kant is verzonden. Omdat alles volgens jullie correct is gebeurd moet ik 64,99€ ophoesten voor een artikel die ik nooit ontvangen heb. Jullie verzoeken mij dan ook met Bpost contact op te nemen. Maar Bpost staat geen ontvangers te woord, enkel bedrijven/verzenders want daar zijn jullie ook voor verzekerd. Ik had dus graag asap de terugbetaling ontvangen van 64,99€ voor artikel FN2585-386 van bestelling C01444787192 omdat ik deze gewoon nooit ontvangen heb. In bijlage de foto’s van de doos die volgens jullie in orde is. Ik heb deze ook geretourneerd aan jullie zonder de zegel te breken om aan te tonen dat je perfect iets uit de doos kan halen zonder die ‘open’ te doen. En er gewoon een streepje tape opkleven volstaat gewoon niet.

Afgesloten
M. S.
25/09/2024

kwaliteitsprobleem

Beste, op 04/09 heb ik een paar sneakers aangekocht voor mijn zoon. Blijkt nu, na 2 x te dragen, dat er al een stukje van de zool beschadigd is. Blijkbaar zit er over de rubberen zool nog een dun laagje plastic (?), en daar is nu al een stukje af. Er staat ook nergens in de omschrijving van het product dat de rubberen zool bedekt is met iets anders, en dus delicaat is. Enkel de omschrijving "duurzame rubberen zool" vind ik terug. Ik ben nu dus wel teleurgesteld dat een paar sneakers van 200€ al na 2 x dragen beschadigd is. Moesten we nu al een half jaar verder zijn, dan kan ik me daar nog in vinden. maar we zijn nu nog maar een drietal weken verder en de laatste 1.5 week heeft mijn zoon de sneakers niet meer aangehad omdat ik ook een klacht gestart was bij Footlocker, waar ik de sneakers heb aangekocht. Het gaat om Air Max Plus sneakers in (synthetisch) leder. De verkoopster bij Footlocker heeft dan ook nog eens extra over die beschadigde plek gekrast met haar nagels, waardoor het nog meer losgekomen is. Bij Footlocker zelf reageren ze negatied en wijten ze het aan slijtage. Maar schoenen van 200€ die al na 1.5 week slijtage vertonen lijkt me niet normaal, toch? Graag hoor ik hoe het nu verder moet. Ik zou het waarderen als het bedrag van de aankoop terugbetaald wordt of als er een nieuw paar sneakers in de plek komt. Alvast bedankt om dit te bekijken. Bijgevoegd nog enkele foto's met de schade en aankoopbewijs. Mvg, Mireille.

Afgesloten
Y. V.
28/08/2024

Terugbetaling na annulatie bestelling

Geachte mevrouw/heer, Op 24/07/2024, heb ik een bestelling geplaatst via SOFORT voor € 607,37. Deze bestelling werd op 25/07/2024 geannuleerd. Na de annulering heb ik verschillende malen contact opgenomen met de klantenservice zowel via telefoon en chat, maar helaas heb ik tot op heden nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen. Er werd mij telkens meegedeeld ik een terugbetaling zou ontvangen binnen de week. Vandaag heb ik opnieuw contact opgenomen via de chat. Hier werd mij meegedeeld dat de financiële dienst een onderzoek is opgestart. Hierna heb ik nogmaals telefonisch contact opgenomen en de medewerker van de klantendienst zei dat ik geduld moest hebben en wachten op een e-mail. Hij kon me niet zeggen wanneer dit probleem opgelost zou zijn. Ik heb gezegd dat ik verdere stappen zou ondernemen en een klacht indienen, waarop de medewerker me antwoordde dat ik dat maar moest doen. Mag ik u vriendelijk verzoeken het nodige te doen voor een onmiddellijke terugbetaling van € 607,37. Ik dank u bij voorbaat voor uw spoedig antwoord.

Afgesloten
D. S.
24/06/2024

Kwaliteit

Geachte mevrouw/heer, Op 3/5/24 ontving ik de nike airforce Ik stel echter vast dat de zolen nu al stuk zijn. En de schoenen niet dagelijks gedragen worden! Dit heeft geleid tot dat ik er niet aan denk nog nike’s aan te kopen. Schoenen moeten toch langer dan een maand meegaan. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen asap, een teruggave van het bedrag of nieuwe schoenen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf reageert niet.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform