Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet geleverd
Op 16 oktober 2024 bestelde ik een kledingstuk via jullie app (bestelling C01444787192). Enkele dagen later werd deze zogezegd geleverd maar wat bleek? De doos die geleverd werd door Bpost was onderaan volledig opengescheurd en met 1 stukje tape (van Bpost) deels dicht gekleefd. Wat blijkt nu, na mijn bestelling te checken, dat er een kleding stuk ontbreekt. Ik breng jullie hiervan op de hoogte, jullie starten een onderzoek met bpost en dit antwoord ontvang ik van jullie 7 november: Het spijt ons echt als het onderzoek langer duurt dan verwacht. Ik heb contact opgenomen met het Seniorenteam in samenwerking met onze vervoerder. Op basis van de uitkomst van het onderzoek en de GPS van de bezorgdienst die de chauffeur op de juiste locatie heeft geplaatst waaruit blijkt dat alles correct aan onze kant is verzonden. Omdat alles volgens jullie correct is gebeurd moet ik 64,99€ ophoesten voor een artikel die ik nooit ontvangen heb. Jullie verzoeken mij dan ook met Bpost contact op te nemen. Maar Bpost staat geen ontvangers te woord, enkel bedrijven/verzenders want daar zijn jullie ook voor verzekerd. Ik had dus graag asap de terugbetaling ontvangen van 64,99€ voor artikel FN2585-386 van bestelling C01444787192 omdat ik deze gewoon nooit ontvangen heb. In bijlage de foto’s van de doos die volgens jullie in orde is. Ik heb deze ook geretourneerd aan jullie zonder de zegel te breken om aan te tonen dat je perfect iets uit de doos kan halen zonder die ‘open’ te doen. En er gewoon een streepje tape opkleven volstaat gewoon niet.
kwaliteitsprobleem
Beste, op 04/09 heb ik een paar sneakers aangekocht voor mijn zoon. Blijkt nu, na 2 x te dragen, dat er al een stukje van de zool beschadigd is. Blijkbaar zit er over de rubberen zool nog een dun laagje plastic (?), en daar is nu al een stukje af. Er staat ook nergens in de omschrijving van het product dat de rubberen zool bedekt is met iets anders, en dus delicaat is. Enkel de omschrijving "duurzame rubberen zool" vind ik terug. Ik ben nu dus wel teleurgesteld dat een paar sneakers van 200€ al na 2 x dragen beschadigd is. Moesten we nu al een half jaar verder zijn, dan kan ik me daar nog in vinden. maar we zijn nu nog maar een drietal weken verder en de laatste 1.5 week heeft mijn zoon de sneakers niet meer aangehad omdat ik ook een klacht gestart was bij Footlocker, waar ik de sneakers heb aangekocht. Het gaat om Air Max Plus sneakers in (synthetisch) leder. De verkoopster bij Footlocker heeft dan ook nog eens extra over die beschadigde plek gekrast met haar nagels, waardoor het nog meer losgekomen is. Bij Footlocker zelf reageren ze negatied en wijten ze het aan slijtage. Maar schoenen van 200€ die al na 1.5 week slijtage vertonen lijkt me niet normaal, toch? Graag hoor ik hoe het nu verder moet. Ik zou het waarderen als het bedrag van de aankoop terugbetaald wordt of als er een nieuw paar sneakers in de plek komt. Alvast bedankt om dit te bekijken. Bijgevoegd nog enkele foto's met de schade en aankoopbewijs. Mvg, Mireille.
Terugbetaling na annulatie bestelling
Geachte mevrouw/heer, Op 24/07/2024, heb ik een bestelling geplaatst via SOFORT voor € 607,37. Deze bestelling werd op 25/07/2024 geannuleerd. Na de annulering heb ik verschillende malen contact opgenomen met de klantenservice zowel via telefoon en chat, maar helaas heb ik tot op heden nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen. Er werd mij telkens meegedeeld ik een terugbetaling zou ontvangen binnen de week. Vandaag heb ik opnieuw contact opgenomen via de chat. Hier werd mij meegedeeld dat de financiële dienst een onderzoek is opgestart. Hierna heb ik nogmaals telefonisch contact opgenomen en de medewerker van de klantendienst zei dat ik geduld moest hebben en wachten op een e-mail. Hij kon me niet zeggen wanneer dit probleem opgelost zou zijn. Ik heb gezegd dat ik verdere stappen zou ondernemen en een klacht indienen, waarop de medewerker me antwoordde dat ik dat maar moest doen. Mag ik u vriendelijk verzoeken het nodige te doen voor een onmiddellijke terugbetaling van € 607,37. Ik dank u bij voorbaat voor uw spoedig antwoord.
Kwaliteit
Geachte mevrouw/heer, Op 3/5/24 ontving ik de nike airforce Ik stel echter vast dat de zolen nu al stuk zijn. En de schoenen niet dagelijks gedragen worden! Dit heeft geleid tot dat ik er niet aan denk nog nike’s aan te kopen. Schoenen moeten toch langer dan een maand meegaan. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen asap, een teruggave van het bedrag of nieuwe schoenen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Problemen met terugbetaling
Onderwerp: Klacht over niet-terugbetaling van geannuleerde bestellingGeachte heer/mevrouw,Ik schrijf u met grote teleurstelling en frustratie over mijn recente ervaring met de klantenservice van Nike. Op 12 maart 2024 plaatste ik een bestelling bij Nike via Sofort. Echter, omwille van een fout die zich voordeed tijdens het betalingsproces, werd mijn bestelling geannuleerd. Tot op heden heb ik mijn geld niet teruggekregen, ondanks herhaaldelijke pogingen om dit probleem op te lossen.Na de annulering van mijn bestelling heb ik verschillende malen contact opgenomen met de klantenservice via zowel telefoon als chat. Telkens weer werd mij verzekerd dat het probleem zou worden opgelost en dat mijn geld spoedig zou worden teruggestort. Echter, weken zijn verstreken en ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen.Wat het nog erger maakt, is dat elke keer als ik contact opneem met het klantenserviceteam, ik van het kastje naar de muur word gestuurd. Elke medewerker belooft een oplossing, maar niemand lijkt daadwerkelijk in staat te zijn om het probleem aan te pakken.De laatste medewerker waarmee ik sprak, verzekerde mij dat ik een e-mail zou ontvangen waarin ik mijn betaalbewijs moest doorsturen om de terugbetaling te versnellen. Helaas heb ik deze e-mail nooit ontvangen, ondanks mijn herhaalde verzoeken.Ik stuurde bijgevolg zelf een mail naar Nike, maar kreeg hierop geen antwoord.Dit gebrek aan communicatie en klantenservice is onaanvaardbaar en heeft geleid tot veel frustratie en ongemak. Ik ben zeer teleurgesteld in de manier waarop deze kwestie is afgehandeld en ik vraag dringend om een snelle oplossing.Ik verzoek u dan ook vriendelijk om mijn geld onmiddellijk terug te storten op mijn rekening. Daarnaast verwacht ik een passende compensatie voor het ongemak en de tijd die ik heb moeten besteden aan het proberen op te lossen van deze kwestie.Ik ben genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, waaronder het inschakelen van externe instanties om mijn rechten als consument te beschermen.Ik waardeer uw snelle aandacht voor deze kwestie en kijk uit naar een spoedige oplossing.Met vriendelijke groet.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten