Beste, op 04/09 heb ik een paar sneakers aangekocht voor mijn zoon. Blijkt nu, na 2 x te dragen, dat er al een stukje van de zool beschadigd is. Blijkbaar zit er over de rubberen zool nog een dun laagje plastic (?), en daar is nu al een stukje af.
Er staat ook nergens in de omschrijving van het product dat de rubberen zool bedekt is met iets anders, en dus delicaat is. Enkel de omschrijving "duurzame rubberen zool" vind ik terug. Ik ben nu dus wel teleurgesteld dat een paar sneakers van 200€ al na 2 x dragen beschadigd is. Moesten we nu al een half jaar verder zijn, dan kan ik me daar nog in vinden. maar we zijn nu nog maar een drietal weken verder en de laatste 1.5 week heeft mijn zoon de sneakers niet meer aangehad omdat ik ook een klacht gestart was bij Footlocker, waar ik de sneakers heb aangekocht. Het gaat om Air Max Plus sneakers in (synthetisch) leder. De verkoopster bij Footlocker heeft dan ook nog eens extra over die beschadigde plek gekrast met haar nagels, waardoor het nog meer losgekomen is. Bij Footlocker zelf reageren ze negatied en wijten ze het aan slijtage. Maar schoenen van 200€ die al na 1.5 week slijtage vertonen lijkt me niet normaal, toch? Graag hoor ik hoe het nu verder moet. Ik zou het waarderen als het bedrag van de aankoop terugbetaald wordt of als er een nieuw paar sneakers in de plek komt.
Alvast bedankt om dit te bekijken. Bijgevoegd nog enkele foto's met de schade en aankoopbewijs.
Mvg, Mireille.