Op 16 oktober 2024 bestelde ik een kledingstuk via jullie app (bestelling C01444787192). Enkele dagen later werd deze zogezegd geleverd maar wat bleek? De doos die geleverd werd door Bpost was onderaan volledig opengescheurd en met 1 stukje tape (van Bpost) deels dicht gekleefd. Wat blijkt nu, na mijn bestelling te checken, dat er een kleding stuk ontbreekt. Ik breng jullie hiervan op de hoogte, jullie starten een onderzoek met bpost en dit antwoord ontvang ik van jullie 7 november:
Het spijt ons echt als het onderzoek langer duurt dan verwacht. Ik heb contact opgenomen met het Seniorenteam in samenwerking met onze vervoerder. Op basis van de uitkomst van het onderzoek en de GPS van de bezorgdienst die de chauffeur op de juiste locatie heeft geplaatst waaruit blijkt dat alles correct aan onze kant is verzonden.
Omdat alles volgens jullie correct is gebeurd moet ik 64,99€ ophoesten voor een artikel die ik nooit ontvangen heb. Jullie verzoeken mij dan ook met Bpost contact op te nemen. Maar Bpost staat geen ontvangers te woord, enkel bedrijven/verzenders want daar zijn jullie ook voor verzekerd.
Ik had dus graag asap de terugbetaling ontvangen van 64,99€ voor artikel FN2585-386 van bestelling C01444787192 omdat ik deze gewoon nooit ontvangen heb.
In bijlage de foto’s van de doos die volgens jullie in orde is.
Ik heb deze ook geretourneerd aan jullie zonder de zegel te breken om aan te tonen dat je perfect iets uit de doos kan halen zonder die ‘open’ te doen. En er gewoon een streepje tape opkleven volstaat gewoon niet.