Terug

Terugbetaling na annulatie bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: NIKE

28/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 24/07/2024, heb ik een bestelling geplaatst via SOFORT voor € 607,37. Deze bestelling werd op 25/07/2024 geannuleerd. Na de annulering heb ik verschillende malen contact opgenomen met de klantenservice zowel via telefoon en chat, maar helaas heb ik tot op heden nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen. Er werd mij telkens meegedeeld ik een terugbetaling zou ontvangen binnen de week. Vandaag heb ik opnieuw contact opgenomen via de chat. Hier werd mij meegedeeld dat de financiële dienst een onderzoek is opgestart. Hierna heb ik nogmaals telefonisch contact opgenomen en de medewerker van de klantendienst zei dat ik geduld moest hebben en wachten op een e-mail. Hij kon me niet zeggen wanneer dit probleem opgelost zou zijn. Ik heb gezegd dat ik verdere stappen zou ondernemen en een klacht indienen, waarop de medewerker me antwoordde dat ik dat maar moest doen. Mag ik u vriendelijk verzoeken het nodige te doen voor een onmiddellijke terugbetaling van € 607,37. Ik dank u bij voorbaat voor uw spoedig antwoord.

Bemiddeling door Testaankoop 05 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform