Geachte mevrouw/heer,
Op 24/07/2024, heb ik een bestelling geplaatst via SOFORT voor € 607,37. Deze bestelling werd op 25/07/2024 geannuleerd.
Na de annulering heb ik verschillende malen contact opgenomen met de klantenservice zowel via telefoon en chat, maar helaas heb ik tot op heden nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen.
Er werd mij telkens meegedeeld ik een terugbetaling zou ontvangen binnen de week. Vandaag heb ik opnieuw contact opgenomen via de chat. Hier werd mij meegedeeld dat de financiële dienst een onderzoek is opgestart. Hierna heb ik nogmaals telefonisch contact opgenomen en de medewerker van de klantendienst zei dat ik geduld moest hebben en wachten op een e-mail. Hij kon me niet zeggen wanneer dit probleem opgelost zou zijn. Ik heb gezegd dat ik verdere stappen zou ondernemen en een klacht indienen, waarop de medewerker me antwoordde dat ik dat maar moest doen.
Mag ik u vriendelijk verzoeken het nodige te doen voor een onmiddellijke terugbetaling van € 607,37.
Ik dank u bij voorbaat voor uw spoedig antwoord.