Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

B. D.
30/07/2025

Geen gratis cursus ontvangen

Geachte heer/mevrouw, Op 14/04/2025 heb ik mij aangemeld voor een opleiding bij INHA Beroepsonderwijs. Mij was toegezegd dat ik binnen 30 dagen een kortingscode zou ontvangen voor een gratis opleiding. Deze kortingscode heb ik echter niet binnen die termijn ontvangen. Vandaag, op 30/07/2025, heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Tijdens dit gesprek ontdekte ik dat de e-mail met de code in mijn spamfolder terecht was gekomen. Helaas werd mij medegedeeld dat ik nu geen gebruik meer kan maken van de beloofde gratis opleiding, omdat de 30 dagen inmiddels zijn verstreken. In plaats daarvan wordt mij nu slechts een korting van 10% op een andere cursus aangeboden, wat niet overeenkomt met de oorspronkelijke afspraak. Ik verzoek u dan ook vriendelijk om mij alsnog de kortingscode voor de gratis opleiding te verstrekken, zoals beloofd bij mijn aanmelding. Ik vertrouw erop dat we tot een passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Betzabeth Diaz 0471806920

In behandeling
R. B.
16/06/2025

Invordering

Op datum van vandaag ontving ik een schrijven van CMA met de vermelding van een openstaand bedrag van 298.71 euro te betalen dit betreft een cursus Spaans die ik gehad heb en ook dadelijk heb terug gestuurd aangetekend en binnen de tijd zoals zij vermeld hebben! Nu beweren zij dat ik deze moet betalen! Nochtans alles is gebeurd volgens de wettelijke termijnen!

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
J. Z.
1/04/2025

Oplichting

Korte beschrijving van uw probleem Eind vorig jaar ben ik gecontacteerd geweest door dit bedrijf voor een gratis proefles van 14 dagen. Er zou een pakket verzonden worden voor mij maar dit is nooit geleverd geweest. Het adres (zag ik achteraf) was niet volledig. Dit is telefonisch met hun besproken toen en aangezien ik de lessen toch veel te duur vond, ongeveer 23 euro per maand te betalen, heb ik gezegd dat ik niet geïnteresseerd ben en dat het pakket niet meer nodig is. Dit was allemaal binnen de termijn van 14 dagen en ze hebben mij een retour label gestuurd (pdf) dat ik moest gebruiken indien het pakket toch nog toe kwam. Enkele maanden later werd ik plots gecontacteerd door invorderingskantoor CMA, zij eisen nu 440 euro omdat ik blijkbaar nooit mijn lessen zou gestopt hebben. Dit was normaal allemaal maanden geleden in orde en ik had ook al lang geen toegang meer tot hun portaal, dus ik ging er natuurlijk van uit dat alles in orde was (zoals mij aan de telefoon verzekerd werd). Ik ben nooit akkoord gegaan met de prijs van 440 euro. Zelfs als mijn lessen nog liepen, en ik heb ze al lang gestopt, zou ik hen voor maar 2 of 3 maanden verschuldigd zijn. Toch word ik meerdere keren op een dag gebeld en gemaild om meteen 440 euro over te schrijven. Ik vrees dat ik slachtoffer ben geworden van oplichters en weet niet wat te doen. Ze hebben mij nooit via mail bevestigd dat de opzeg gebeurt was dus ik heb geen schriftelijk bewijs hiervoor. Zijn eisen nu 2 jaar inschrijvingsgeld voor een opleiding die zelfs per maand veel te duur was voor wat het inhield en ik ben nooit akkoord gegaan met 2 jaar op voorhand betalen en heb op tijd mijn proef periode geannuleerd.

Opgelost
P. L.
23/12/2024

Retour van pakket en blijvende aanmaining

Geachte mevrouw/heer, Betreft een online aankoop opleiding in juli 2024, aankoop van office365 een syllabus werd verzonden en kon die retour terug sturen indien het mij niet voldeed. Heb dit pakketje retour terug gezonden naar het adres op de fct. Mijn order nr 2882059. Ondertussen veel Whatsapp maar geen oplossing gekregen. Nu stelt Bpost dat ze het pakketje niet kunnen afleveren hebben en hebben de kost van 64,30 euro mij terug betaald. Ik stel echter vast dat na veel verkeer via Whatsapp er geen gevolg gegeven is om stop te zetten. Heb deze documeten via Whatsapp terug doorgezonden zonder gevolg. Al de andere info heb ik gedeeld via Whatsapp want telefonisch niet bereikbaar. Vandaag krijg ik aanmaning om de totale som te betalen 355.18 euro via CMA krediet management&advice uit Erembodegem. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 31/12/2024 alle aanmaningen stop te zetten en de overeenkomst te annuleren zoals het zou moeten en overeengekomen. Dossier bij CMA 448012468576 Met vriendelijke groeten, Peter Lechat 0475675529

Afgesloten
G. D.
2/04/2024

Opzeggen opleiding

Beste,Jullie hebben veel niet ontvangen. Ik geloof er weinig tot niets van. 1. Contactformulier niet ontvangen, twijfelachtig.2. Gewone brief, jullie hebben deze ontvangen, niet retour ontvangen.3. Pakket 3 (3SBSYN138555675) heb ik ontvangen en retour gezonden. Indien nodig (als jullie niets ontvangen hebben) zal ik klacht indienen bij Bpost.4. Jullie hebben dit afwezigheidsbericht zeker, 100 % zeker, ontvangen. zonder twijfel. De postman heeft dit voorgedrukte bericht samen met de aangetekende zending in zijn bezit. Als hij de aangetekende zending niet kan overhandigen laat hij dit bericht achter.DITIS EEN STANDAARDPROCEDURE.In feite beweert u dat de postman zijn werk niet gedaan heeft. Indien nodig zal ik klacht indienen bij post 2060 Antwerpen.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform