Terug

Retour van pakket en blijvende aanmaining

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. L.

Naar: NHA - Beroepsopleidingen

23/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Betreft een online aankoop opleiding in juli 2024, aankoop van office365 een syllabus werd verzonden en kon die retour terug sturen indien het mij niet voldeed. Heb dit pakketje retour terug gezonden naar het adres op de fct. Mijn order nr 2882059. Ondertussen veel Whatsapp maar geen oplossing gekregen. Nu stelt Bpost dat ze het pakketje niet kunnen afleveren hebben en hebben de kost van 64,30 euro mij terug betaald. Ik stel echter vast dat na veel verkeer via Whatsapp er geen gevolg gegeven is om stop te zetten. Heb deze documeten via Whatsapp terug doorgezonden zonder gevolg. Al de andere info heb ik gedeeld via Whatsapp want telefonisch niet bereikbaar. Vandaag krijg ik aanmaning om de totale som te betalen 355.18 euro via CMA krediet management&advice uit Erembodegem. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 31/12/2024 alle aanmaningen stop te zetten en de overeenkomst te annuleren zoals het zou moeten en overeengekomen. Dossier bij CMA 448012468576 Met vriendelijke groeten, Peter Lechat 0475675529

Berichten (2)

NHA - Beroepsopleidingen

Naar: P. L.

27/12/2024

Beste, Ik heb de klacht intern in behandeling genomen. Er is sinds 24 september contact met ons waarbij er is gevraagd om een verzendbewijs omdat het pakket retour zou zijn gezonden, maar door ons niet is ontvangen of correct verwerkt.Eind november hebben wij een verzendbewijs ontvangen maar de barcode vanuit bpost was niet meer werkzaam, dit zou worden nagevraagd bij bpost. Daarna hebben wij nog verschillende keren contact gehad waarbij ook bpost inmiddels een onderzoek zou hebben gestart. Omdat het pakket niet retour is geboekt is de vordering uit handen gegeven. De melding dat wij telefonisch niet bereikbaar zijn kan ik niet plaatsen. Wij hebben een ruime bereikbaarheid waarbij van maandag t/m donderdag van 08:30 tot 21:00 uur. Omdat niet te traceren valt waar het pakket zich momenteel bevindt heb ik besloten om de vordering bij het incassobureau terug te trekken en de inschrijving ook stop te zetten. Daarmee zal ook de inschrijving worden beëindigd. E.e.a zal apart worden bevestigd aan de cursist per e-mail. Met vriendelijke groet, Dennis Hovens  Manager Klantenservice NHA Afstandsonderwijs T. 03257 51 91•www.nha.be/klantenservice Kijk voor antwoorden op de meest gestelde vragen op www.nha.be/klantenservice ------------------- Oorspronkelijk bericht ------------------- Van: klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be; Ontvangen: Mon Dec 23 2024 14:46::34 GMT+0100 (Midden-Europese standaardtijd) Aan: klantenservice@nha.be klantenservice@nha.be; Onderwerp: Retour van pakket en blijvende aanmaining ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

P. L.

Naar: NHA - Beroepsopleidingen

27/12/2024

Bedankt om dit probleem op te lossen. Het was met de best bedoelingen om dit terug te bezorgen maar helaas. Als ik een aanbeveling kan geven voor de correcte houding van NHA dan hoor ik het graag. Ook dank aan Test aankoop voor de tussenkomst. Mvgr Peter Lechat


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform