Geachte heer/mevrouw,
Op 14/04/2025 heb ik mij aangemeld voor een opleiding bij INHA Beroepsonderwijs. Mij was toegezegd dat ik binnen 30 dagen een kortingscode zou ontvangen voor een gratis opleiding. Deze kortingscode heb ik echter niet binnen die termijn ontvangen. Vandaag, op 30/07/2025, heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Tijdens dit gesprek ontdekte ik dat de e-mail met de code in mijn spamfolder terecht was gekomen. Helaas werd mij medegedeeld dat ik nu geen gebruik meer kan maken van de beloofde gratis opleiding, omdat de 30 dagen inmiddels zijn verstreken. In plaats daarvan wordt mij nu slechts een korting van 10% op een andere cursus aangeboden, wat niet overeenkomt met de oorspronkelijke afspraak.
Ik verzoek u dan ook vriendelijk om mij alsnog de kortingscode voor de gratis opleiding te verstrekken, zoals beloofd bij mijn aanmelding. Ik vertrouw erop dat we tot een passende oplossing kunnen komen.
Met vriendelijke groet,
Betzabeth Diaz
0471806920