Terug

Geen gratis cursus ontvangen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: NHA - Beroepsopleidingen

30/07/2025

Geachte heer/mevrouw, Op 14/04/2025 heb ik mij aangemeld voor een opleiding bij INHA Beroepsonderwijs. Mij was toegezegd dat ik binnen 30 dagen een kortingscode zou ontvangen voor een gratis opleiding. Deze kortingscode heb ik echter niet binnen die termijn ontvangen. Vandaag, op 30/07/2025, heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Tijdens dit gesprek ontdekte ik dat de e-mail met de code in mijn spamfolder terecht was gekomen. Helaas werd mij medegedeeld dat ik nu geen gebruik meer kan maken van de beloofde gratis opleiding, omdat de 30 dagen inmiddels zijn verstreken. In plaats daarvan wordt mij nu slechts een korting van 10% op een andere cursus aangeboden, wat niet overeenkomt met de oorspronkelijke afspraak. Ik verzoek u dan ook vriendelijk om mij alsnog de kortingscode voor de gratis opleiding te verstrekken, zoals beloofd bij mijn aanmelding. Ik vertrouw erop dat we tot een passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Betzabeth Diaz 0471806920

Berichten (1)

NHA - Beroepsopleidingen

Naar: B. D.

05/08/2025

BesteBetzabeth, Bedankt voor je bericht. Zoals wij in de voorwaarden rondom deze campagne vermelden wordt de kortingscode 30 dagen na de staratum van de opleiding verzonden. Zie ook: Ik heb een vraag over de '2e opleiding gratis' campagne NHA Klantenservice. In je bericht geef je aan deze niet binnen deze termijn te hebben ontvangen. De kortingscode is op 14-05-2025 per e-mail naar je verzonden. Op 06-06-2025 hebben wij een herinnering naar je gestuurd. Blijkbaar zijn deze berichten in de spamfolder terecht gekomen. Zoals ook in de voorwaarden staat aangegeven dient deze code binnen 30 dagen na ontvangst te worden gebruikt. Omdat je pas eind juli contact met ons hebt opgenomen was de kortingscode dan ook verlopen en hebben wij je uit coulance een alternatieve korting aangeboden. Omdat ik begrijp dat je graag een nieuwe studie bij ons wenst te volgen heb ik opdracht gegeven je een nieuwe kortingscode toe te sturen. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. Ik wil je adviseren de spamfolder goed te controleren en deze code binnen 30 dagen te gebruiken. Vertrouwende erop je hiermee voldoende te hebbengeïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dennis Hovens  Manager Klantenservice NHA Afstandsonderwijs T. 03257 51 91•www.nha.be/klantenservice Kijk voor antwoorden op de meest gestelde vragen op www.nha.be/klantenservice ------------------- Oorspronkelijk bericht ------------------- Van: klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be; Ontvangen: Wed Jul 30 2025 12:00::29 GMT+0200 (Midden-Europese zomertijd) Aan: klantenservice@nha.be klantenservice@nha.be; Onderwerp: Geen gratis cursus ontvangen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform