Beste Robert,
Bedankt voor je bericht.
Je hebt je op 21 januari 2025 ingeschreven voor deze taalcursus. Wij bieden een proefperiode van 15 dagen aan waarin het lesmateriaal naar ons kan worden gestuurd.
Op 27 januari heb je nog telefonisch contact met ons gehad om informatie op te vragen over het retourneren.
Daarna hebben wij je facturen en, omdat deze niet betaald werden, ook herinneringen gestuurd. Hierop hebben wij niets vanuit jou gehoord.
Half juni hebben wij het pakket, een half jaar na verzending, retour ontvangen. Een maand nadat het dossier inderdaad is overgedragen aan het incassobureau (en wij je hier over hebben geïnformeerd).
Omdat het pakket nu bij ons retour is ontvangen hebben wij de inschrijving afgesloten en het dossier teruggehaald bij het incassobureau.
Vertrouwende erop je hiermee voldoende te hebbengeïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dennis Hovens
Manager Klantenservice
NHA Afstandsonderwijs
T. 03257 51 91•www.nha.be/klantenservice
Kijk voor antwoorden op de meest gestelde vragen op www.nha.be/klantenservice
------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------
Van: klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be;
Ontvangen: Mon Jun 16 2025 13:15::42 GMT+0200 (Midden-Europese zomertijd)
Aan: klantenservice@nha.be klantenservice@nha.be;
Onderwerp: Invordering