Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Milieubeleid en éénzijdige annulatie door bedrijf van een vakantiewoning in Sardinië
Beste, Ik heb een reservering gedaan van een residentie in Sardinië via de website van Natuurhuisje.nl en deze is bevestigd en betaald geweest eind 2024. ( 22/12/24) via de website van Natuurhuisje.nl. Op datum van 5 februari krijg ik een annulate van de reservering via mail van de boeking van Natuurhuisje.nl en een e-mail met volgende inhoud: Natuurhuisje [info@natuurhuisje.nl] 10:37 (4 uur geleden) aan mij Goedemorgen Joris, Eind 2024 hebben wij als Natuurhuisje besloten om geen verblijven meer aan te bieden naar vlieglocaties. Helaas heeft jouw boeking een locatie waar vaak naartoe gevlogen wordt en hebben wij jouw boeking moeten annuleren. Mochten we je kunnen helpen bij het vinden van een alternatief natuurhuisje, dan horen we het graag van je. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben! Met vriendelijke groeten, Jacky Support Natuurhuisje FAQ gasten | FAQ verhuurders Telefoon: 085 888 333 7 Website: Natuurhuisje.nl Emmastraat 6B 4811 AG, Breda The Netherlands -- Ik moet dus zelf op zoek gaan naar een nieuwe reservatie, terwijl de boeking wel degelijk is aanvaard en ik sowieso al een vliegreis heb geboekt om tot in Sardinië te geraken. Bovendien heb ik voor de 2 passagiers een dubbele CO2 compensatie aangekocht voor de vlucht. Ik heb ook via mail gereageerd naar Natuurhuisje.nl dat ik dat absoluut niet begrijp, dat men beleid toepast op nieuwe boekingen en geen huizen meer aanbiedt, maar op dat ogenblik heb ik een boeking kunnen uitvoeren en ik vraag me ook af of zij zomaar het recht hebben om de overeenkomst te kunnen verbreken op basis van een beleidsdoelstelling ( die op dat moment blijkbaar nog niet in de realiteit was omgezet gezien de bestaande boeking)..
Problemen met annuleren vakantiehuisje
Beste, In januari huurde wij een vakantiehuisje met 8 vrienden (8verschillende bubbels) voor het eerste weekend in mei. Bij de annulatievoorwaarden stond doen wel degelijk dat 30d voor aanvang het gratis geannuleerd mag worden. Nu wij dit wouden toepassen gezien de coronamaatregelen, wil men ons maar 70% terugbetalen. De dienst van ‘natuurhuisje’ blijft dan ook aanhouden dat dit in de annulatievoorwaarden stond. Desalniettemin heb ik zwart op wit dat wij gratis mogen annuleren tot 30 dagen voor aanvang. We hebben dit meermaals aangehaald maar tevergeefs. Hopelijk worden we nu gehoord want dit is letterlijk mensen misleiden en geld afsnoepen. Alvast bedankt
Problemen met terugbetaling
Beste, ik reserveerde een huisje voor mijn gezin via jullie website natuurhuisje.be met reserveringsnummer 296195. Wegens verlenging van Coronamaatregelen werd dit geannuleerd. We hebben hieromtrent reeds contact gehad via mail. Graag wil ik het volledige bedrag van 995€ teruggestort krijgen. Volgens de juridische dienst van Test Aankoop heb ik hier ook recht op. Alvast bedankt.Anthony Van Osselaer
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten