Terug

Problemen met annuleren vakantiehuisje

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Natuurhuisje

14/03/2021

Beste, In januari huurde wij een vakantiehuisje met 8 vrienden (8verschillende bubbels) voor het eerste weekend in mei. Bij de annulatievoorwaarden stond doen wel degelijk dat 30d voor aanvang het gratis geannuleerd mag worden. Nu wij dit wouden toepassen gezien de coronamaatregelen, wil men ons maar 70% terugbetalen. De dienst van ‘natuurhuisje’ blijft dan ook aanhouden dat dit in de annulatievoorwaarden stond. Desalniettemin heb ik zwart op wit dat wij gratis mogen annuleren tot 30 dagen voor aanvang. We hebben dit meermaals aangehaald maar tevergeefs. Hopelijk worden we nu gehoord want dit is letterlijk mensen misleiden en geld afsnoepen. Alvast bedankt

Berichten (1)

Natuurhuisje

Naar: H. V.

18/03/2021

Goedemorgen Hannelore,Bedankt voor je bericht.Ik snap dat het verwarrend is overgekomen wat betreft de annuleringsvoorwaarden.De boeking is gemaakt via Natuurhuisje, wij hanteren bij annulering de reguliere annuleringsvoorwaarden.Voor jouw boeking kunnen we de restbetaling nog aan jou terug betalen.Mijn collega heeft bij de verhuurder nagevraagd of de verhuurder ook het verhuurdersgedeelte van de aanbetaling wilt terug storten.Mogen wij de boeking voor je annuleren en de restbetaling terugstorten?Ik hoor het graag!Met vriendelijke groet,BoSupport TeamNatuurhuisje.nlFAQ gasten FAQ verhuurdersEmmastraat 6B4811AG, BredaNederlandWij dragen bij aan lokale natuurprojecten!communicatiecode=1011


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform