Beste,
Ik heb een reservering gedaan van een residentie in Sardinië via de website van Natuurhuisje.nl en deze is bevestigd en betaald geweest eind 2024. ( 22/12/24) via de website van Natuurhuisje.nl.
Op datum van 5 februari krijg ik een annulate van de reservering via mail van de boeking van Natuurhuisje.nl en een e-mail met volgende inhoud:
Natuurhuisje [info@natuurhuisje.nl]
10:37 (4 uur geleden)
aan mij
Goedemorgen Joris,
Eind 2024 hebben wij als Natuurhuisje besloten om geen verblijven meer aan te bieden naar vlieglocaties.
Helaas heeft jouw boeking een locatie waar vaak naartoe gevlogen wordt en hebben wij jouw boeking moeten annuleren. Mochten we je kunnen helpen bij het vinden van een alternatief natuurhuisje, dan horen we het graag van je.
Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben!
Met vriendelijke groeten,
Jacky
Support Natuurhuisje
FAQ gasten | FAQ verhuurders
Telefoon: 085 888 333 7
Website: Natuurhuisje.nl
Emmastraat 6B
4811 AG, Breda
The Netherlands
--
Ik moet dus zelf op zoek gaan naar een nieuwe reservatie, terwijl de boeking wel degelijk is aanvaard en ik sowieso al een vliegreis heb geboekt om tot in Sardinië te geraken. Bovendien heb ik voor de 2 passagiers een dubbele CO2 compensatie aangekocht voor de vlucht. Ik heb ook via mail gereageerd naar Natuurhuisje.nl dat ik dat absoluut niet begrijp, dat men beleid toepast op nieuwe boekingen en geen huizen meer aanbiedt, maar op dat ogenblik heb ik een boeking kunnen uitvoeren en ik vraag me ook af of zij zomaar het recht hebben om de overeenkomst te kunnen verbreken op basis van een beleidsdoelstelling ( die op dat moment blijkbaar nog niet in de realiteit was omgezet gezien de bestaande boeking)..