Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Natuurhuisje

30/12/2020

Beste, ik reserveerde een huisje voor mijn gezin via jullie website natuurhuisje.be met reserveringsnummer 296195. Wegens verlenging van Coronamaatregelen werd dit geannuleerd. We hebben hieromtrent reeds contact gehad via mail. Graag wil ik het volledige bedrag van 995€ teruggestort krijgen. Volgens de juridische dienst van Test Aankoop heb ik hier ook recht op. Alvast bedankt.Anthony Van Osselaer

Berichten (1)

Natuurhuisje

Naar: A. V.

31/12/2020

Goedemorgen Anthony,Bedankt voor je bericht.Wat jammer dat jouw boeking niet door is gegaan.De betaling is ondertussen al uitbetaald aan de verhuurder. De verhuurder heeft het bedrag van Eur899,60 ontvangen.Ik ga bij de verhuurder navragen of de verhuurder dit bedrag aan jou wil terug betalen. De commissiekosten zullen niet terug betaald worden omdat wij onze dienst, het maken van de boeking en het regelen van de betalingen, wel geleverd hebben.Zou jij jouw juiste rekeningnummer en juiste tenaamstelling door willen geven? Dan kan ik er voor zorgen dat de verhuurder het verhuurders gedeelte aan jou zal terugstorten.Ik hoor het graag!Met vriendelijke groet,BoSupport TeamNatuurhuisje.nlFAQ gasten FAQ verhuurdersEmmastraat 6B4811AG, BredaNederlandWij dragen bij aan lokale natuurprojecten!communicatiecode=1011


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform