Meest recente klachten

J. L.
28/10/2024

Vercammen

Op 7/09/2024 een Philips LED tv gekocht met ambilight… 2 weken laten dag op dag 21/9/2024 is de tv al kapot… we horen wel klank en de ambilight werkt maar er is enkel zwart beeld… sinds dien zijn wij continu aan het wachten op een technieker die ons probleem kan verhelpen… de TV heeft €600 gekost en staat hier al 1,5 maand gewoon te staan… 30/09/2024 kwam de eerste technieker langs… omdat wij ( ik en men partner) allebij werken voorzagen wij iemand om thuis te komen zitten “wachten” … tussen 13-15u ging er een technieker komen… het werd 14u30, 15u, 15u30… niemand te zien… mijn vriend belde dan naar de dienst om te horen te krijgen dat de tevhnieker ziek was… dit kan natuurlijk gebeuren… maar zonder ons iets te laten weten… bon. Op 9/10/2024 werd een nieuwe afspraak gemaakt, deze technieker nederlandstalig kwam wel opdagen. Spijtig genoeg kon hij ons niet verder helpen aangezien er vele dingen stuk waren en heel veel stukken moesten besteld worden, het was een fabrieksfout zei hij… bon… nieuwe afspraak ingepland… 16/10/2024 neemt mijn vriend onbetaald verlof… omdat de technieker zou langskomen, ook deze stuurt opnieuw zijn kat… met de vermelding dat zijn ramen van zijn busje zijn ingeslaan en dat alle spullen gestolen zijn.. moeilijke communicatie was het aangezien hij franstalig was en mijn vriend hier geen woord van begrijpt… de technieker heeft een bericht in het nederlands gestuurd… wie gaat die dag onbetaald verlof vergoeden? Mijn vriend belt hierna direct naar de servicedienst.. hij heeft 2u50 aan de telefoongehangen, zonder iemand te kunnen spreken… want uiteindelijk werd de oproep verbroken met : uw oproep kan niet worden beantwoord want het was 17u gepasseerd.. het is een schande!

Afgesloten
E. V.
10/03/2024

LetMyRepair :onwettige factuur

aan invoice@letmerepair.beGeachte,Factuur: RMA SORD 22121149Reparatie:QE55Q80AATXXN/reparatienr. RN 150037307product: TV samsung serial nr. 0HNK3HCR5004783Afronding : 19/12/2022Jullie sturen mij al ruime tijd bij herhaling een factuur op ten bedrage van 39,20€.Ik kreeg nooit enige respons op mijn uitleg waarom ik deze factuur blijf betwisten.Tv toestel aangekocht bij Coolbleu ging stuk in de garantieperiode , ik nam contact op met Coolbleu inzake de wettelijke waarborg, deze firma weigerde echter de tv onder waarborg te herstellen.Enige tijd later ontvang ik uit het niets van LetMeRepair een factuur van 39,20 EUR , geen idee waarom, TV is nooit in herstelling geweestook gaf ik niemand opdrachten tot enige herstelling of nazicht.Op de koop toe dreigen jullie nu met een incassobureau!Ervan uitgaande dat deze onwettige factuur op een misverstand berust, dank ik u alvast voor uw medewerking en begrip. M.vg

Afgesloten
T. P.
16/01/2024

Betwisting factuur

Beste,In december 2022 ging onze wasmachine van het merk Samsung stuk. De machine was niet meer in garantie, maar de motor wel. Omdat we niet wisten welk onderdeel defect was boekten we via de website van Samsung een afspraak met een reparateur op 4 januari 2023. Wij bleven die dag thuis, maar de reparateur daagde niet op. We namen opnieuw contact op met Samsung via hun WhatsApp vermeld op de website. Volgens hen was het afsprakensysteem op de website defect, ze zouden ons terugbellen. Ze belden nooit terug, ook niet nadat we hen nog eens stuurden. We namen vervolgens contact op met Vervaecke-Nollet NV dat een Samsung Service Center is in Izegem. Zij stuurden binnen de week een reparateur. Op 31 januari 2023 lieten we aan Samsung weten dat ze ons al niet meer hoefden terug te bellen omdat het probleem ondertussen verholpen was door Vervaecke-Nollet NV. Samsung zou het dossier afsluiten. Toch kregen we op 3 februari 2023 van een bedrijf waar we nog nooit van gehoord hadden, LetMeRepair, een factuur van €39,2 voor het uitvoeren van een diagnose op afstand. Er staat op de website van Samsung dat een afspraak tot 24 uur op voorhand kosteloos kan worden afgezegd, maar op dat moment hadden wij nog niet eens een nieuwe afspraak! Eerst vroeg mijn partner wat meer informatie omdat ze niet begreep waar deze factuur vandaan kwam. Op 28 februari 2023 liet ik dan via mail weten aan LatMeRepair dat ik de factuur betwistte en niet zou betalen. Alle voorgaande info gaf ik hen ook mee. Ene Imane mailde terug dat de weigering tot betaling doorgegeven was. Dan was het maandenlang stil. Op 10 mei 2023 krijgen we, ditmaal van ene Carine, die zich van geen kwaad bewust leek, nog maar eens dezelfde factuur toegestuurd. Opnieuw weigerden wij te betalen en opnieuw bleef het maandenlang stil. Op 15 januari 2024 kregen wij van dezelfde Carine de mededeling dat als de factuur niet binnen de 8 dagen betaald is er gerechtelijke stappen volgen. Wij blijven de factuur betwisten. De enige die de afspraak niet nagekomen is, is Samsung zelf of hun onderaannemer, terwijl wij wel thuisbleven om een reparateur te ontvangen.Met vriendelijke groeten,Tim

Opgelost
S. D.
4/09/2023

defecte microgolf onder garantie

Keuken besteld via DSM Keukens, waar het op zich ook al een klucht was. Keuken uitgerust met 15k EUR aan toestellen van het Duitse merk Küppersbusch, waarop 5 JAAR GARANTIE werd gegeven. Doch na amper 2 maanden was de microgolfoven al stuk (oven warmde inhoud niet meer op, zelfs niet bij 1.000 Watt, dit is naar verluidt een probleem dat geen unicum is). De synospis:2022:MAART:03/04: plaatsing keuken en toestellen2023:JANUARI:23-24: communicatie per mail met Benny Vandewalle voor inplannen herstelling/omruiling van microgolfoven C8M6550.0WFEBRUARI:07: aanvraag tot omruiling aanvaard door fabrikant, inplannen omruiling na levering toestelMAART:04: nog steeds geen respons van de planning en mail naar Benny Vandewalle10: rappelmail naar Benny Vandewalle wegens geen reactie op mail dd. 04/0311: leven in de zaak na tussenkomst Patrick Vancoillie13: Benny Vandewalle belooft om planning nazicht te laten doen en omruiling in te plannen14: Johan Vissers laat weten dat omruiling werd aangevraagd eb aanvaard19: mail voor inplannen afspraak in planningstool, doch geen gepast tijdstip20: mail naar LetMeRepair met melding dat afspraak kan op vrijdag21: LetMeRepair neemt akte van mail dd. 20/03 en zal contact nemen om afspraak in te plannen op vrijdag28: rappelmail naar LetMeRepair wegens uitblijven plannen afspraak cfr mail dd. 21/03APRIL:02: mail naar Küppersbusch om probleem aanhangig te maken14: tussenkomst met omruiling van de oven18: mail van LetMeRepair dat men (reeds op 5! april) op de hoogte werd gesteld via Küppersbusch en met de vraag of er reeds een vraag tot herstelling werd aangemeld of deze nog diende aangemaakt te worden en bevestiging van Küppersbusch dat alles reeds op 15/02 en 22/02 werd verscheept volgens toegevoegde zendnota’sMEI:18: de microgolfoven vertoont opnieuw hetzelfde defect en er wordt via de website van Assist2Enjoy een herstelaanvraag ingevuld en ingediendJUNI:02: na 2 weken nog geen reactie op online herstellingsaanvraag + mail naar Johan Vissers, Benny Vandewalle en Patrick Vancoillie met melding dat de microgolfoven opnieuw hetzelfde defect vertoont04: vertrouwelijke mail van Patrick Vancoillie05: mail van Benny Vandewalle met melding dat er geen herstellingsaanvraag is binnen gekomen via het online platform05: mail van Patrick Vancoillie met melding dat LetMeRepair de problematiek verder opvolgt05: mail naar Benny Vandewalle en Patrick Vancoillie met info omtrent dag van input online aanvraag06: mail van Benny met melding van aanmaak nieuwe melding (RN155503326), aanvraag omruiling bij fabrikant en info via welke weg de foutgelopen interventie werd aangevraagd06: mail van Benny Vandewalle met melding akkoord omruiling vanwege fabrikant (om te ruilen toestel zal nadien verder worden onderzocht) en belofte inplannen afspraak van zodra het toestel beschikbaar is06: reply naar Benny Vandewalle dat de service aanvraag werd gedaan via website van Assist2Enjoy cfr instructies van keukenbouwer DSM Keukens (via assist2enjoy.be/technische-ondersteuning/)06: mail van Patrick Vancoillie met opdracht tot interne controle bij wat fout ging bij online service aanvraag van 18/0507: mail van Joost Dekoninck met melding dat er geen service aanvraag is binnen gekomen via de mailbox van Assist2Enjoy + 2e mail met melding dat een interne test een negatief resultaat gaf en er bijgevolg geen registratie was van de online ingediende service aanvragen07: bijkomende mail van Joost Dekoninck met melding dat de fout effectief bij hun website lag en de online aanvragen niet geregistreerd werden + excuses29: mail naar Assist2Enjoy en LetMeRepair met de melding dat er sinds mailverkeer van 07/06 geen verdere reactie is gekomen30: mail van Benny Vandewalle met melding dat oven zal omgeruild worden, dat men wacht op levering toestel en contact zal nemen na ontvangst + 2e mail met melding dat er nog geen leveringsdatum gekend is vanwege de fabrikant30: mail van Patrick Vancoillie dat het toestel pas vanaf 2e helft van juli opnieuw op voorraad is bij fabrikantAUGUSTUS:03: omruiling ingepland03: technieker LetMeRepair biedt zich aan met een “nieuw” toestel waarvan de ovendeur niet naar behoren sluit, er wordt geweigerd het bestaande toestel om te ruilen05: mail naar Patrick Vancoillie en Benny Vandewalle dat de maat vol is er de deadline voor een oplossing, na heel veel geduld en begrip, op 31/08 gelegd wordt05: reply van Patrick Vancoillie met “begrip voor de situatie” en vraag aan Benny Vandewalle om zaak “correct op te volgen”07: mail van Benny Vandewalle met bevestiging van het feit de oven die werd aangeboden als ruiltoestel niet voldeed aan kwaliteitseisen en met melding dat er op 04/08 contact werd opgenomen met Küppersbusch om een nieuw toestel te bezorgen11: mail van Benny Vandewalle met melding dat men het nieuwe toestel ontving en afspraak zal inplannen17: ontvangst van mail om afspraak in te plannen via planningstool, afspraak ingepland op 24/0824: technieker biedt zich aan voor omruiling, doch hij heeft geen ruiltoestel meegekregen, noch werd dit vooraf ter plaatse geleverd24: mail naar Benny Vandewalle en Patrick Vancoillie met melding dat de omruiling opnieuw fout is gelopen28: reply van Benny Vandewalle dat hij “geschrokken was van mijn mail” en zou uitzoeken waarom het toestel niet mee was29: Benny laat weten dat het systeem de interventie van 24/08 aanzag als een ophaling van een defect toestel en niet als een omruiling, oven werd aan werkplaats toegewezen ipv aan baantechnieker + gelijktijdige aanmaak van nieuw dossier (RN158351719) zodat nieuwe afspraak kan ingepland worden29: telefoon van planning LetMeRepair om afspraak voor de swap in te plannen op vrijdag 01/0931: bevestigingsmail dat afspraak voor swap zal doorgaan op 01/09 tussen 9u-11uSEPTEMBER:01: ontvangst van SMS om 8u54 (!) vanwege de baantechnieker, met melding dat men niet zal langskomen omwille van “een probleem met levering van onderdelen”01: mai

Afgesloten
D. V.
15/05/2023

Lange wachttijd voor herstelling Samsung TV bij LetMeRepair en komt afspraken niet na.

Beste,Sinds 14/4/2023 werkt ons tv toestel niet meer, wij hebben dit onmiddellijk gemeld aan ons verkooppunt, Van Havere in Kapellen. Ze zouden het nodige doen om de hersteldienst van Samsung in te schakelen. Ze zijn verplicht om dit via LetMeRepair te doen. Normaalgezien zou dit binnen de week opgelost zijn... 2 weken later nog steeds geen technieker gezien en zelfs nog geen afspraak kunnen maken. Van Havere heeft ons gemaild dat ons toestel nog wel onder garantie zal gerepareerd worden als commerciële geste omdat we al 2 weken zaten te wachten op de hersteldienst. (ons toestel was net 2 jaar en 1 maand oud)Op 5 mei 2023 kregen we een mail van LetMeRepair dat we een ref gaan krijgen en met deze ref een nieuw toestel mogen gaan kiezen in het verkooppunt. Dus wij waren heel blij met deze beslissing.Maar er kwam geen ref, nu bleek dat die mail over het verkrijgen van een nieuw toestel per ongeluk naar ons was gestuurd, deze mail was eigenlijk voor iemand anders bedoeld. Dus terug naar af en wachten op een datum voor een herstelling. Vorige week kregen we bericht dat er vandaag, 15/05/2023 tussen 11u en 13u een technicus zou langskomen. Om 14u nog niemand gehoord of gezien dus ik begin te bellen, heel de middag, niemand aan de lijn, meer dan anderhalf uur aan de wachttoon gehangen. Eindelijk om half 5 iemand aan de lijn gekregen die zei dat de technieker op 12 adressen moest zijn vandaag en dat hij niet meer tot bij ons kon komen wat ik in die omstandigheden wel begrijp. Dus alweer naar af, opnieuw wachten op een nieuwe afspraak nu. Ondertussen heb ik al enkele mails verstuurd waarin ik ons ongenoegen uit over hun klantvriendelijkheid en efficiëntie van hun hersteldienst. Maar hoe geraken we uit deze impasse, ondertussen al bijna 5 weken zonder tv.Indien nodig kan ik jullie al het mailverkeer van de afgelopen 5 weken sturen. Van Havere is hier jammer genoeg ook het slachtoffer van omdat ze altijd voor hun goede service bekend stonden en nu door verplicht te worden met LetMeRepair te werken is hun service niet veel meer waard.Ik heb Samsung zelf ook al op de hoogte gebracht.Alvast bedankt om dit te bekijken en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.indien u meer gegevens nodig heeft kan ik u die uiteraard bezorgen. Met vriendelijke groeten.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform