Terug

Lange wachttijd voor herstelling Samsung TV bij LetMeRepair en komt afspraken niet na.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: LetMeRepair

16/05/2023

Beste,Sinds 14/4/2023 werkt ons tv toestel niet meer, wij hebben dit onmiddellijk gemeld aan ons verkooppunt, Van Havere in Kapellen. Ze zouden het nodige doen om de hersteldienst van Samsung in te schakelen. Ze zijn verplicht om dit via LetMeRepair te doen. Normaalgezien zou dit binnen de week opgelost zijn... 2 weken later nog steeds geen technieker gezien en zelfs nog geen afspraak kunnen maken. Van Havere heeft ons gemaild dat ons toestel nog wel onder garantie zal gerepareerd worden als commerciële geste omdat we al 2 weken zaten te wachten op de hersteldienst. (ons toestel was net 2 jaar en 1 maand oud)Op 5 mei 2023 kregen we een mail van LetMeRepair dat we een ref gaan krijgen en met deze ref een nieuw toestel mogen gaan kiezen in het verkooppunt. Dus wij waren heel blij met deze beslissing.Maar er kwam geen ref, nu bleek dat die mail over het verkrijgen van een nieuw toestel per ongeluk naar ons was gestuurd, deze mail was eigenlijk voor iemand anders bedoeld. Dus terug naar af en wachten op een datum voor een herstelling. Vorige week kregen we bericht dat er vandaag, 15/05/2023 tussen 11u en 13u een technicus zou langskomen. Om 14u nog niemand gehoord of gezien dus ik begin te bellen, heel de middag, niemand aan de lijn, meer dan anderhalf uur aan de wachttoon gehangen. Eindelijk om half 5 iemand aan de lijn gekregen die zei dat de technieker op 12 adressen moest zijn vandaag en dat hij niet meer tot bij ons kon komen wat ik in die omstandigheden wel begrijp. Dus alweer naar af, opnieuw wachten op een nieuwe afspraak nu. Ondertussen heb ik al enkele mails verstuurd waarin ik ons ongenoegen uit over hun klantvriendelijkheid en efficiëntie van hun hersteldienst. Maar hoe geraken we uit deze impasse, ondertussen al bijna 5 weken zonder tv.Indien nodig kan ik jullie al het mailverkeer van de afgelopen 5 weken sturen. Van Havere is hier jammer genoeg ook het slachtoffer van omdat ze altijd voor hun goede service bekend stonden en nu door verplicht te worden met LetMeRepair te werken is hun service niet veel meer waard.Ik heb Samsung zelf ook al op de hoogte gebracht.Alvast bedankt om dit te bekijken en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.indien u meer gegevens nodig heeft kan ik u die uiteraard bezorgen. Met vriendelijke groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform