Terug

LetMyRepair :onwettige factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: LetMeRepair

10/03/2024

aan invoice@letmerepair.beGeachte,Factuur: RMA SORD 22121149Reparatie:QE55Q80AATXXN/reparatienr. RN 150037307product: TV samsung serial nr. 0HNK3HCR5004783Afronding : 19/12/2022Jullie sturen mij al ruime tijd bij herhaling een factuur op ten bedrage van 39,20€.Ik kreeg nooit enige respons op mijn uitleg waarom ik deze factuur blijf betwisten.Tv toestel aangekocht bij Coolbleu ging stuk in de garantieperiode , ik nam contact op met Coolbleu inzake de wettelijke waarborg, deze firma weigerde echter de tv onder waarborg te herstellen.Enige tijd later ontvang ik uit het niets van LetMeRepair een factuur van 39,20 EUR , geen idee waarom, TV is nooit in herstelling geweestook gaf ik niemand opdrachten tot enige herstelling of nazicht.Op de koop toe dreigen jullie nu met een incassobureau!Ervan uitgaande dat deze onwettige factuur op een misverstand berust, dank ik u alvast voor uw medewerking en begrip. M.vg

Berichten (7)

LetMeRepair

Naar: E. V.

11/03/2024

BesteVermits het toestel van Mr. Verhas schade had aan het scherm, zijn de kosten betalend.Schade valt niet onder de garantie.Daarom dat er een factuur gestuurd werd.Met vriendelijke groetenMeilleures salutationsBest regardsCarineFinance Medewerker/ColleagueLetMeRepair Benelux BVSchippersstraat 73500 HasseltMail: invoice@letmerepair.beInternet: www.letmerepair.be

E. V.

Naar: LetMeRepair

11/03/2024

Jullie volharden blijkbaar in het boze, hoeveel mensen lopen in jullie val?Opnieuw antwoorden jullie niet op mijn stelling dat er nooit enig contact is geweest met LetMyRepairnoch enige opdracht tot welke herstelling/nazicht van deze TV dan ook, er is enkel een vraag gesteld aan de verkoper coolbleu!Deze factuur is onwettelijk en we gaan juridisch bekijken hoe we zelf een schade claim kunnen indien tegen deze wanpraktijken!

LetMeRepair

Naar: E. V.

11/03/2024

BesteVermits het toestel van Mr. Verhas schade had aan het scherm, zijn de kosten betalend.Schade valt niet onder de garantie.Daarom dat er eenfactuurgestuurd werd.Met vriendelijke groetenMeilleures salutationsBest regardsCarineFinance Medewerker/ColleagueLetMeRepair Benelux BVSchippersstraat 73500 HasseltMail: invoice@letmerepair.beInternet: www.letmerepair.be

E. V.

Naar: LetMeRepair

11/03/2024

Beste,Ik had graag kopie document bewijs ontvangen waarin ik persoonlijk en uitdrukkelijk vraag het tv toestelna te kijken of te herstellen door de firma LetMeRepair Benelux BV.Ik onderhandelde enkel met Coolbleu, nooit met LetMeRepair Benelux BVIn afwachting van een omschreven antwoord hiervan verblijvende.M.v.g.

E. V.

Naar: LetMeRepair

14/03/2024

Ik stuurde een officiele mail, in afwachting van antwoord .kopie:Aan:LetMeRepair Benelux BVSchippersstraat 73500 HasseltBelgieKenmerk: SORD 22121149/reparatienr: RN 150037307/Onderwerp: bezwaar factuur: BE2220437Datum verstuurde mail 13 maart 2024Geachte heer, mevrouw,Op 19/12/2022 ontving ik een factuur van uw bedrijf LetMeRepair voor RN 150037307 / BE 2220437 met het totaalbedrag van € 39,20. Middels deze e-mail laat ik u weten het oneens te zijn met deze vordering.Ongeldige factuurEen overeenkomst komt tot stand door aanbod en aanvaarding. Dat staat in de wet (artikel 6:217 van het Burgerlijk Wetboek). Ik ben nooit op een aanbod van uw bedrijf LetMeRepair ingegaan. Hierdoor ben ik van mening dat er geen koopovereenkomst is gesloten en dat de factuur ongeldig is.Bewijsplicht ondernemer sluiten van koopovereenkomstAls u van mening bent dat er wel een koopovereenkomst tussen mij en LetMeRepair is gesloten, verzoek ik u om mij binnen 7 dagen na dagtekening van deze e-mail gemotiveerd en gedocumenteerd aan te tonen op grond waarvan ik deze vordering moet voldoen. Ik verzoek u in het bijzonder de overeenkomst toe te sturen waaruit blijkt dat ik ben ingestemd met de verkoopovereenkomst waarnaar u verwijst. Ik ga ervan uit dat u verdere invorderingsmaatregelen staakt totdat deze kwestie is opgehelderd.In afwachting van uw bericht.Met vriendelijke groet,

E. V.

Naar: LetMeRepair

14/03/2024

Beste ,Ik kreeg zonet deze mail als antwoord van jullie:kopie van jullie antwoord:Invoice BE10:13 (3 uur geleden)aan mijBesteDit is u doorgegeven door Samsung, door een van mijn collega's aan telefoon en zeker wanneer het om schade gaat.Er wordt altijd 39,20 euro gevraagd voor het openen van een dossier en het maken van een prijsopgave. Met vriendelijke groeten / Meilleures salutations / Best regardsCarineFinance Medewerker/ColleagueMijn antwoord hierop: [safieren@gmail.com]13:47 (17 minuten geleden)aan InvoiceIk regel nooit koopovereenkomsten viatelefoon, maar mocht u dergelijk telefoongesprek willen bewijzen dan hoor ik het graag.M.v.g

E. V.

Naar: LetMeRepair

18/03/2024

Dit bedrijf is gewoon doorspekt van het kwade.Dat in mijn geval coolbleu daarmee in zee gaat begrijp ik niet.Het resulteerde in het volgende:Coolbleu is alvast een jarenlange klant kwijt evenals de potentiële aankopen hun praktijken grenzen aan bedrog en oplichting.Er was een tijd dat coolbleu en zijn herstelvriend ooit wél goed waren,helaas nu niet meer , management ziet liever vaste klanten gaan dan komennadenkertje voor hun toekomst, gelukkig is er momenteel bolcom.com als alternatief die wél klantvriendelijk is!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform