Terug

Betwisting factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. P.

Naar: LetMeRepair

16/01/2024

Beste,In december 2022 ging onze wasmachine van het merk Samsung stuk. De machine was niet meer in garantie, maar de motor wel. Omdat we niet wisten welk onderdeel defect was boekten we via de website van Samsung een afspraak met een reparateur op 4 januari 2023. Wij bleven die dag thuis, maar de reparateur daagde niet op. We namen opnieuw contact op met Samsung via hun WhatsApp vermeld op de website. Volgens hen was het afsprakensysteem op de website defect, ze zouden ons terugbellen. Ze belden nooit terug, ook niet nadat we hen nog eens stuurden. We namen vervolgens contact op met Vervaecke-Nollet NV dat een Samsung Service Center is in Izegem. Zij stuurden binnen de week een reparateur. Op 31 januari 2023 lieten we aan Samsung weten dat ze ons al niet meer hoefden terug te bellen omdat het probleem ondertussen verholpen was door Vervaecke-Nollet NV. Samsung zou het dossier afsluiten. Toch kregen we op 3 februari 2023 van een bedrijf waar we nog nooit van gehoord hadden, LetMeRepair, een factuur van €39,2 voor het uitvoeren van een diagnose op afstand. Er staat op de website van Samsung dat een afspraak tot 24 uur op voorhand kosteloos kan worden afgezegd, maar op dat moment hadden wij nog niet eens een nieuwe afspraak! Eerst vroeg mijn partner wat meer informatie omdat ze niet begreep waar deze factuur vandaan kwam. Op 28 februari 2023 liet ik dan via mail weten aan LatMeRepair dat ik de factuur betwistte en niet zou betalen. Alle voorgaande info gaf ik hen ook mee. Ene Imane mailde terug dat de weigering tot betaling doorgegeven was. Dan was het maandenlang stil. Op 10 mei 2023 krijgen we, ditmaal van ene Carine, die zich van geen kwaad bewust leek, nog maar eens dezelfde factuur toegestuurd. Opnieuw weigerden wij te betalen en opnieuw bleef het maandenlang stil. Op 15 januari 2024 kregen wij van dezelfde Carine de mededeling dat als de factuur niet binnen de 8 dagen betaald is er gerechtelijke stappen volgen. Wij blijven de factuur betwisten. De enige die de afspraak niet nagekomen is, is Samsung zelf of hun onderaannemer, terwijl wij wel thuisbleven om een reparateur te ontvangen.Met vriendelijke groeten,Tim

Berichten (1)

LetMeRepair

Naar: T. P.

09/02/2024

Beste , '‹Uw klacht is aangekomen. De reden van de factuur is inderdaad omdat we een aanmelding voor herstelling ontvangen hebben van Samsung. Onze screeners hebben inderdaad een diagnose gesteld met de verkregen informatie van Samsung. '‹De factuur wordt geannuleerd. Met vriendelijke groet, Kevin Serviceteam  LetMeRepair LetMeRepairBenelux BV ____________ Belgium: Schippersstraat 7, 3500Hasselt, Belgium +32 (0)78 353 454 The Netherlands:Keurweg 16, 5145 NX Waalwijk, Netherlands  +31 (0)41 6238 010 - Kevin Op Di, 16 Jan om 4:06 PM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform