Meest recente klachten

Z. Y.
18/10/2025

Verkeerde artikel ontvangen

Geachte mevrouw/heer, Op 14 april hebben een fatbike gekocht via jullie website na 1 week bellen jullie dat deze niet meer in stock is en dat we een andere versie met hydraulische remmen kunnen kopen . Wij hebben een fatbike besteld zonder gashendel. Op 15 mei gaan we een fatbike afhalen in jullie winkel te leuven . Zonder info of iets anders. Wij komen thuis ,de zoon rijdt rond met deze op straat en wordt tegen gehouden door politie en wordt de fatbike in beslag genomen. Wij hebben geen fatbike met gashendel gekocht of besteld . Maar jullie hebben ons deze zonder info stiekem verkocht . Ik heb meermaals gebeld en gemaild . Maar jullie reageren niet . Ook tussenkomst van comsumentdienst mails hebben julie niet reageert. We zijn al bijna 6 maanden verder. En Jullie reageren op niks. Ik heb ook alle info aan politie doorgegeven bewijzen van mails en foto en alle documenten. Ik vraag laaste keer volledige terugbetaling . Zo niet ga ik over 15 dagen al mijn rechten gebruiken. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

In behandeling
W. G.
1/10/2025

Garantie

Geachte mevrouw/heer, Ik heb een CrossBoss V20 Pro Black fatbike aangekocht bij La Souris Antwerpen op 26/06/2025. Sinds enige tijd vertoont de fiets een ernstig en potentieel gevaarlijk defect: telkens ik de fiets aanzet, activeert de stapfunctie automatisch, waardoor de fiets uit zichzelf begint te rijden zonder dat ik iets doe. Dit is niet alleen onveilig, maar ook onaanvaardbaar voor een elektrische fiets. Na herhaaldelijk aan- en uitzetten stopt het soms, maar het probleem komt ook tijdens het rijden terug, wat een risico vormt voor mij en anderen in het verkeer. Ik heb contact opgenomen met de hersteldienst (La Souris Brugge), maar ik krijg geen duidelijke oplossing. Er wordt geen herstelling aangeboden, en ik word aan het lijntje gehouden zonder garantie en concrete afspraken of diagnose. Wat ik vraag: Een herstelling of vervanging van het defecte onderdeel (vermoedelijk display, controller of software). Een duidelijke reactie van de verkoper binnen een redelijke termijn. Indien dit niet mogelijk is, een terugbetaling of compensatie volgens de wettelijke garantie van 2 jaar. Bijlagen: Factuur van aankoop E-mailcommunicatie met de verkoper Ik stel echter vast dat jullie garantievoorwaarden niet wettelijk zijn. Dit heeft geleid tot enorme vertraging en nog niet herstellen van de fiets, met bijhorende telefoon en ritjes naar de winkel en klantdienst. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 03/10/2025 uw antwoord tot toepassing van de wettelijke garantie volgens Belgische wetgeving. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur

Afgesloten
N. V.
8/05/2025

dossier 12579796

Beste Hier bij de bijgevoegde documenten zit de correspondentie tussen mij en het bedrijf. Via e-mail kan ik jullie niet antwoorden. Jullie e-mail is niet correct. dossiernummer 12579796

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
I. C.
12/04/2025

Niet conform product

Geachte mevrouw/heer, Op 14/01 kochten wij online La Souris City S Mat zwart 25km/h. Ik stel echter vast dat er verschillende mankementen zijn: Stuur komt los, spiegels zijn los, beschadiging op de voorkap. Dit heeft geleid tot onveiligheid rijtoestand en bijgevolg niet conform. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 25/04 een ophaling van de scooter en volledige terugbetaling. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht Review trustpilot: Ik kocht online een scooter, die uiteindelijk met enkele weken vertraging werd geleverd in de winkel in Antwerpen. Vertraging kan gebeuren, daar heb ik begrip voor. Maar vanaf dat moment ging het bergafwaarts. Bij het inschrijven van het voertuig liep het meteen fout: ik kreeg niet het juiste E705-document mee (nodig voor geïmporteerde voertuigen). Hierdoor liep de inschrijving via de DIV nog meer vertraging op. Na meerdere telefoontjes en loze beloftes dat men mij zou terugbellen, kreeg ik uiteindelijk het correcte document. Intussen werd ik door de winkel opgebeld met de melding dat ik €5 per dag moest betalen omdat de scooter nog niet was opgehaald – terwijl dit volledig buiten mijn macht lag. Toen ik de scooter uiteindelijk ging ophalen (nummerplaat was net aangekomen), bleek het stuur los te zitten. Terwijl een medewerker dit ter plaatse repareerde (wat 45 minuten duurde), werd ik gevraagd alle documenten te ondertekenen – waaronder "ter goede ontvangst". Ik vroeg om de scooter eerst zelf te mogen bekijken, maar werd achteraan de winkel door de jonge monteur tegengehouden. Hierdoor tekende ik blind, zonder de scooter fatsoenlijk te kunnen inspecteren. Enkele dagen later bleek dat de spiegels verkeerd waren gemonteerd, het stuurframe een barst vertoonde en de voorkap krassen had. Kort daarop begon het stuur opnieuw los te komen. Ik meldde dit via e-mail, met een afwimpelend antwoord dat dit vervelend moet zijn en hun excuses voor het ongemak. Mijn verzoek was duidelijk: ik wilde de scooter retourneren en mijn geld terug, want mijn vertrouwen in zowel het product als de service was volledig weg. Dit werd geweigerd. In plaats daarvan kreeg ik een onderhoud aangeboden, maar ik moet de scooter zelf binnenbrengen of €100 betalen voor ophaling. Ondertussen moet er dagelijks een Uber besteld worden die ook kosten met zich meebrengt omdat dit allemaal op zich laat wachten. Ondanks talloze mails en telefoontjes (waar vaak geen reactie op kwam), blijft mijn oorspronkelijke wens onveranderd: ik wil dat de scooter wordt opgehaald en dat ik een volledige terugbetaling ontvang. De geleverde scooter is onveilig en de geboden service is ondermaats. Na herhaalde pogingen om dit op een normale manier opgelost te krijgen, blijf ik helaas achter met een scooter die beschadigd en onveilig is, en een service die totaal ondermaats is. Als klant voel ik mij totaal niet gehoord of geholpen. Ik heb intussen voldoende geduld gehad, maar gezien het gebrek aan reactie en oplossing overweeg ik verdere stappen om mijn rechten als consument te laten gelden. Hopelijk komt er alsnog een eerlijke en correcte oplossing, want mijn voorkeur blijft nog steeds dat de scooter gewoon wordt opgehaald en volledig wordt terugbetaald.

Afgesloten
K. D.
3/12/2024

Terugname scooter

Ik heb de scooter een sourini van mijn buurvrouw Lynn Polfiet al enkele maanden bij mij staan .de scooter is aangekocht in april en pas eind Juni geleverd .de scooter heeft nooit echt gereden .er zijn zodanig zo veel problemen mee . Problemen met ontsteking te veel olie in de motor kleppen niet afgesteld banden spanning niet ok .er is verschillende keren een verkoper langsgeweest om dit proberen op te lossen maar sorry die kenden er echt niets van .Lynn heeft gevraagd om de scooter terug te nemen maar dit weigeren aan het betaalde bedrag . Scooter heeft 2 jaar garantie maar maken kunnen ze niet daar zijn ze niet bekwaam voor .de scooter start zelfs nu niet . Lynn heeft met jullie ook al contact gezocht maar ook bij jullie beweegt er niets wat ik ten zeerste betreur .wij weten echter nietmeer wat we nog kunnen doen .ik ben bij la Souris Antwerpen nog geweest maar daar werd ik gewoon uitgelachen. Heel deze circus ben ik wel meer dan beu . Als jullie mijn buurvrouw niet willen helpen gaan ikzelf hiermee naar de krant . Jullie zouden de mensen moeten helpen tenslotte betalen wij daarvoor . Mvg De Haese Koen

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform