Terug

Verkeerde artikel ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Z. Y.

Naar: la souris

18/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 14 april hebben een fatbike gekocht via jullie website na 1 week bellen jullie dat deze niet meer in stock is en dat we een andere versie met hydraulische remmen kunnen kopen . Wij hebben een fatbike besteld zonder gashendel. Op 15 mei gaan we een fatbike afhalen in jullie winkel te leuven . Zonder info of iets anders. Wij komen thuis ,de zoon rijdt rond met deze op straat en wordt tegen gehouden door politie en wordt de fatbike in beslag genomen. Wij hebben geen fatbike met gashendel gekocht of besteld . Maar jullie hebben ons deze zonder info stiekem verkocht . Ik heb meermaals gebeld en gemaild . Maar jullie reageren niet . Ook tussenkomst van comsumentdienst mails hebben julie niet reageert. We zijn al bijna 6 maanden verder. En Jullie reageren op niks. Ik heb ook alle info aan politie doorgegeven bewijzen van mails en foto en alle documenten. Ik vraag laaste keer volledige terugbetaling . Zo niet ga ik over 15 dagen al mijn rechten gebruiken. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (9)

la souris

Naar: Z. Y.

22/10/2025

Geachte , Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Wij willen u graag verzekeren dat onze fatbikes standaard geleverd worden met een gashendel die is begrensd tot 6 kilometer per uur. Dit is in overeenstemming met de geldende wet- en regelgeving. Indien een fatbike harder rijdt dan deze snelheid via de gashendel, is er in veel gevallen sprake van een aanpassing of opvoeren van de motor. Wij kunnen in onze winkels controleren of de verzegeling van de begrenzer is verbroken of aangepast, en of de fiets mogelijk is opgevoerd. Op onze website staat tevens duidelijk vermeld dat de gashendel wettelijk is toegestaan tot 6 km/u. Wij hechten veel waarde aan veiligheid en naleving van de regelgeving, en nemen dit soort situaties dan ook serieus. Indien u verdere vragen heeft of langs wilt komen voor controle, staan wij uiteraard voor u klaar. -- Met vriendelijke groetKind regardsMit freundlichen Grüßen, BrittMedewerker Klantenservice Netherlands: +31 85 303 33 45 info@lasouris.nl www.lasouris.nl Belgium: +32 78 79 01 13 info@lasourisscooters.be www.lasourisscooters.be  Laagste prijsgarantie   Bezorging service aan huis   27 winkels Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Op 18 oktober 2025 om 21:31:20 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Z. Y.

Naar: la souris

22/10/2025

Hallo, Kan je mijn op factuur aangeven waar dat er info staat over gashendel? Gashendel is totaal verboden in Belgie ! Er is in de winkel ook geen info gegeven over gashendel ook geen testrit . Bewijs : voetpedalen zijn thuis geplaatst Zie foto als bewijs. Ik vraag hier mijn geld terug of een fatbike zonder gashendel.

Z. Y.

Naar: la souris

06/11/2025

Hallo’s Nog steeds geen oplossingen Klachten zullen we niet sluiten. Tot dat er terugbetaling komt

la souris

Naar: Z. Y.

06/11/2025

Hallo Klachten, Wij horen graag wat gebruikers van onze klantenservice vinden. Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op een van de twee onderstaande links te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Britt (La Souris) 22 okt 2025 14:07 CEST Geachte , Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Wij willen u graag verzekeren dat onze fatbikes standaard geleverd worden met een gashendel die is begrensd tot 6 kilometer per uur. Dit is in overeenstemming met de geldende wet- en regelgeving. Indien een fatbike harder rijdt dan deze snelheid via de gashendel, is er in veel gevallen sprake van een aanpassing of opvoeren van de motor. Wij kunnen in onze winkels controleren of de verzegeling van de begrenzer is verbroken of aangepast, en of de fiets mogelijk is opgevoerd. Op onze website staat tevens duidelijk vermeld dat de gashendel wettelijk is toegestaan tot 6 km/u. Wij hechten veel waarde aan veiligheid en naleving van de regelgeving, en nemen dit soort situaties dan ook serieus. Indien u verdere vragen heeft of langs wilt komen voor controle, staan wij uiteraard voor u klaar. -- Met vriendelijke groetKind regardsMit freundlichen Grüßen, BrittMedewerker Klantenservice Netherlands: +31 85 303 33 45 info@lasouris.nl www.lasouris.nl Belgium: +32 78 79 01 13 info@lasourisscooters.be www.lasourisscooters.be  Laagste prijsgarantie   Bezorging service aan huis   27 winkels Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Klachten 18 okt 2025 23:31 CEST

la souris

Naar: Z. Y.

10/12/2025

Beste, Mijn excuses voor de late reactie! Deze mail is nu pas onder onze aandacht gekomen. Ik zou graag willen weten of dit al is opgelost? zo niet: graag even een ordernummer in de mail aangeven. Dan ga ik dit even voor je nakijken. -- Met vriendelijke groetKind regardsMit freundlichen Grüßen, BrittMedewerker Klantenservice Netherlands: +31 85 303 33 45 info@lasouris.nl www.lasouris.nl Belgium: +32 78 79 01 13 info@lasourisscooters.be www.lasourisscooters.be  Laagste prijsgarantie   Bezorging service aan huis   28 winkels Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Op 22 oktober 2025 om 21:16:23 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be:

Z. Y.

Naar: la souris

10/12/2025

Hallo , Neen nog niet opgelost. Ik heb een collega van jullie telefonisch contact gehad , waar hij mij gebeld heeft en beloofd heeft voor deze te oplossen! 1 maand geleden ! Ik heb nog steeds niks ontvangen. Graag zeer dringende actie Ordernummer: 647133

la souris

Naar: Z. Y.

11/12/2025

Hallo Klachten, Wij horen graag wat gebruikers van onze klantenservice vinden. Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op een van de twee onderstaande links te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Klachten 6 nov 2025 05:16 CET

Z. Y.

Naar: la souris

11/12/2025

Beste, Stop met onzin antwoorden! Neen Ik ben ontevreden. U collega heeft mij gebeld en ging mijn zaak oplossen. Begin daar maar heel snel aan

Z. Y.

Naar: la souris

13/12/2025

Vandaag opgelost Thx


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform