Terug

Garantie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. G.

Naar: la souris

01/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik heb een CrossBoss V20 Pro Black fatbike aangekocht bij La Souris Antwerpen op 26/06/2025. Sinds enige tijd vertoont de fiets een ernstig en potentieel gevaarlijk defect: telkens ik de fiets aanzet, activeert de stapfunctie automatisch, waardoor de fiets uit zichzelf begint te rijden zonder dat ik iets doe. Dit is niet alleen onveilig, maar ook onaanvaardbaar voor een elektrische fiets. Na herhaaldelijk aan- en uitzetten stopt het soms, maar het probleem komt ook tijdens het rijden terug, wat een risico vormt voor mij en anderen in het verkeer. Ik heb contact opgenomen met de hersteldienst (La Souris Brugge), maar ik krijg geen duidelijke oplossing. Er wordt geen herstelling aangeboden, en ik word aan het lijntje gehouden zonder garantie en concrete afspraken of diagnose. Wat ik vraag: Een herstelling of vervanging van het defecte onderdeel (vermoedelijk display, controller of software). Een duidelijke reactie van de verkoper binnen een redelijke termijn. Indien dit niet mogelijk is, een terugbetaling of compensatie volgens de wettelijke garantie van 2 jaar. Bijlagen: Factuur van aankoop E-mailcommunicatie met de verkoper Ik stel echter vast dat jullie garantievoorwaarden niet wettelijk zijn. Dit heeft geleid tot enorme vertraging en nog niet herstellen van de fiets, met bijhorende telefoon en ritjes naar de winkel en klantdienst. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 03/10/2025 uw antwoord tot toepassing van de wettelijke garantie volgens Belgische wetgeving. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur

Berichten (1)

la souris

Naar: W. G.

02/10/2025

Hallo Klachten, Wil je jouw scooter of fatbike laten repareren? Je kunt eenvoudig een reparatieaanvraag indienen via onze website! Bezoek onze reparatiepagina op: Reparatieaanvraagformulier en vul het formulier in met details over jouw voertuig en het probleem dat je ondervindt. Zodra we jouw aanvraag hebben ontvangen, zal de gekozen vestiging zo snel mogelijk contact met je opnemen om een afspraak in te plannen. Als je nog vragen hebt, staan we altijd klaar om je te helpen. -- Met vriendelijke groetKind regardsMit freundlichen Grüßen, EmmyMedewerker Klantenservice Netherlands: +31 85 303 33 45 info@lasouris.nl www.lasouris.nl Belgium: +32 78 79 01 13 info@lasourisscooters.be www.lasourisscooters.be  Laagste prijsgarantie   Bezorging service aan huis   27 winkels Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Op 1 oktober 2025 om 14:17:21 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 02 oktober 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform