Beste,
Wat een vervelende situatie, mijn excuses daarvoor uiteraard!
Ik zou je daarom ook graag aan willen bieden dat wij de scooter komen ophalen en naar de dichtstbijzijnde winkel willen brengen.
Ik zou graag willen weten wat er op dit moment precies vervangen moet worden, zodat ik dat bij de aanvraag neer kan zetten.
Ook zou ik graag iets van een ordernummer willen ontvangen, zodat ik de juiste persoon voor me heb!
--
Met vriendelijke groetKind regardsMit freundlichen Grüßen,
BrittMedewerker Klantenservice
Netherlands: +31 85 303 33 45
info@lasouris.nl
www.lasouris.nl
Belgium: +32 78 79 01 13
info@lasourisscooters.be
www.lasourisscooters.be
Laagste prijsgarantie Bezorging service aan huis 28 winkels
Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen.
Op 8 december 2025 om 15:31:20 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: