Terug

Niet nakomen van belofte en slechte communicatie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. E.

Naar: la souris

08/12/2025

Op 21 december 2024 heb ik een fatbike besteld. Deze is na 1 mislukte leverpoging (ze stonden voor mijn deur maar kregen de camionette niet open) uiteindelijk op 18 januari geleverd. La souris heeft mij een pakket aangesmeerd onderhoud/ reparatie ophaalservice aan huis. Eerst vond ik dit niet nodig maar toen werd mij verteld dat de garantie enkel geldig is als ik ten minste een onderhoudspakket er bij pak..Nu ik heb geen auto en de dichtstbijzijnde winkel is nog altijd redelijk ver dus ik dacht dat dit wel handig zou zijn en heb hier wel uiteindelijk korting voor gekregen. Heb voor dit pakket 300€ betaald en de bedoeling was dat ik dus recht had op 3x onderhoud/reparatie ophaalservice aan huis. De eerste onderhoud ging heel vlot en was ik tevreden. Bij de 2e onderhoud had ik ineens gevraagd om een kleine reparatie te doen want het voetje van mijn standaard was gewoon tijdens het rijden los gekomen en is dus kwijtgeraakt. Toen ik de aanvraag deed stond er duidelijk in de mail dat het pakket onderhoud/ REPARATIE OPHAALSERVICE AAN HUIS betreft en er stond in de mail dat als ze de reparatie niet ter plekken kunnen doen dat ze deze meenemen naar de dichtstbijzijnde werkplaats en ik deze dan wel zelf moest gaan ophalen. Omdat dit de eerste keer was heb ik nog nagevraagd of mijn fatbike meegenomen ging worden en heb toen antwoord gehad dat het ter plekke word gedaan. Oké dus dan de 3e onderhoud die ik aanvraag gaat ook helaas samen met een reparatie. Ik probeer al sinds midden oktober een afspraak in te plannen onderhoud/reparatie ophaalservice aan huis… na 4x een afspraak voor mij te hebben ingepland dat ik mijn fatbike zelf naar de werkplaats moet brengen heb ik er een beetje genoeg van. De nummer die in de mails staan om de werkplaats te contacteren om u afspraak te annuleren of verzetten word zo goed als niet gebruikt. Ik heb wel 50x op verschillende tijdstippen gebeld en na de zoveelste keer werd mij verteld dat die nummer eigenlijk niet gebruikt word. Dus dan maar contact opgenomen met de klantenservice om te horen wat er aan de hand is…. Deze mevrouw verklaarde mij bijna voor zot en zei dat ze geen reparaties aan huis doen. Ik moest dan uitleggen dat het minder dan een jaar geleden WEL dit het geval was want mijn 2e onderhoud was MET reparatie aan huis. Uiteindelijk heb ik beslist om de reparatie zelf uit te voeren door de originele banden te bestellen (op 27 november 2025) er stond op de website dat de artikelen op voorraad waren en een levertijd was van 1-3 werkdagen. We zijn nu 8 december 2025 en ik heb dus terug naar de klantendienst gebeld om te horen te krijgen dat 1 van de artikelen niet op voorraad is en ze geen idee hebben hoe lang dit gaat duren. Terwijl er op de website nog steeds staat dat dit op voorraad is. Nu wil ik wat er mij beloofd is geweest. Ik wil graag mijn laatste onderhoud & reparatie ophaalservice aan huis. Ik kan begrijpen dat jullie diensten aanpassen maar ik heb mijn fatbike nog geen jaar en je kan op z’n minst de beloofde diensten aan je klanten leveren. Wat ook een hoop ellende had vermeden kunnen zijn door het gewoon even aan de klanten waar je dit aan heb beloofd even te laten weten dat deze diensten zijn aangepast en dat je werknemers op de hoogte zijn van deze aanpassingen voor dat ze klanten op een onbeleefde manier vertellen dat de klant dit verkeerd zal hebben verstaan.

Berichten (2)

la souris

Naar: E. E.

10/12/2025

Beste, Wat een vervelende situatie, mijn excuses daarvoor uiteraard! Ik zou je daarom ook graag aan willen bieden dat wij de scooter komen ophalen en naar de dichtstbijzijnde winkel willen brengen. Ik zou graag willen weten wat er op dit moment precies vervangen moet worden, zodat ik dat bij de aanvraag neer kan zetten. Ook zou ik graag iets van een ordernummer willen ontvangen, zodat ik de juiste persoon voor me heb! -- Met vriendelijke groetKind regardsMit freundlichen Grüßen, BrittMedewerker Klantenservice Netherlands: +31 85 303 33 45 info@lasouris.nl www.lasouris.nl Belgium: +32 78 79 01 13 info@lasourisscooters.be www.lasourisscooters.be  Laagste prijsgarantie   Bezorging service aan huis   28 winkels Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Op 8 december 2025 om 15:31:20 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be:

E. E.

Naar: la souris

10/12/2025

Beste, Ja hoor geloof het of niet maar met serieuze vertraging zijn mijn binnenband en buitenband die ik bij jullie heb besteld aangekomen. Wat de situatie nog erger maakt is dat jullie gewoon zonder schaamte een kapotte en duidelijk al gebruikte binnenband hebben opgestuurd. De buitenband vertoond ook al serieuze krassen dus ik ben gewoon geshockeerd dat dit zo gaat bij jullie. De ordernummer van de aankoop van mijn fatbike is : 582948 In bijlagen kan je foto’s vinden die ik daarnet heb getrokken van mijn oude binnenband en van de “nieuwe” binnenband. En voor het geval dat het nog niet duidelijk was… ik heb mijn band lek gereden ergens midden oktober en er zat dus een nagel in, de binnen én buitenband zijn lek. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat deze miserie eindelijk stopt want om nog geen jaar er mee rond te rijden heb ik bijna even veel problemen mee gehad als plezier.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform