Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 125
- Aantal klachten *
- 49
- Afgesloten klachten*
- 91%
- Antwoordratio*
- 8 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Klarna
Beste Ik heb een klacht over klarna die mijn limiet van 4500 euro heeft verhoogt zonder te verwittigen en nu bevind ik me met een betaling van over de 1600 euro De dossier is al bij de incasso bureau COEO Ik ga de nummers van de dossiers hier aan toevoegen ; 97932449 97932416 97932360 37932184 97932016 97931765 97931759 97926257 97926051 97926023 97920459 97920455 97909290 97909281 97909279 97909261 97909180 97908926 97908073 97907977 97907402 97907307 97907164 97906758 97906672 97906452 97906438 979096378 97906365
Vergoeding fiscaal nadeel niet geleverde dienstencheques
Beste, Als alleenstaande 76-jarige besloot ik in december 2024 voor het eerst om op een poetshulp beroep te doen en bestelde ik op 26/12/2024 68 dienstencheques of voor € 612, voldoende voor louter 17 beurten hulp. Om technische redenen bij Klarna is de bestelling niet kunnen doorgaan. Gezien de proef met de poetshulp intussen goed was verlopen en ik alleszins over het ganse jaar meer cheques nodig zou hebben, bestelde ik op 28/12/2024 nogmaals voor €612 aan extra dienstencheques. Niets liet me toen vermoeden dat een onderneming als Klarna, 5 dagen later, de eerdere technische problemen nog steeds niet opgelost zou hebben gekregen. Zo deed ik mijn bijkomende bestelling totaal rechtmatig en zonder bijbedoeling. Trouwens enkel dienstencheques voor 17 beurten zou veel te weinig zijn geweest. Totaal ten onrechte wordt voorgehouden dat mijn bestelling een 2de poging van de eerste bestelling was omdat het voor eenzelfde aantal was en wordt me de extra schadevergoeding geweigerd van €190.40 waarop ik recht heb. De veronderstelling klopt niet. Het is trouwens zo dat gebruikers haast steeds een gelijk aantal cheques bijkopen, wat ik hier ook deed, en wat uw bewering ontkracht. Was het me te doen geweest om extra schadevergoeding te kunnen krijgen van Klarna, dan had ik toch simpelweg het maximale toegelaten aantal cheques gekocht. Alleszins zou ik zo hebben kunnen genieten van een maximale belastingaftrek en nog steeds de ongebruikte cheques kunnen terug betalen. U maakt een intentieproces en steunt daarbij louter op valse veronderstellingen, zonder enig bewijs. Ik heb recht op integrale schadevergoeding. Aldus eis ik hierbij nogmaals mijn vergoeding van € 190,40 wegens het gemiste belastingvoordeel. P.C.
Achteraf betalen niet mogelijk
Beste, Over jaren terug had ik een bestelling geplaatst bij Petfood, deze is failliet gegaan en heb alle schulden betaald. Echter doen er zich problemen voor bij Klarna en kan ik blijkbaar niet meer achteraf betalen terwijl mijn schuld wel degelijk vereffend is. Graag zie ik uw antwoord tegemoet. Met vriendelijke groeten, Gracy
Klantenkaart app klarna
Jaren heb ik gewerkt met stocard voor het beheer van mijn klantenkaarten, tot deze werd overgenomen door klarna. In het begin heel vrijblijvend , maar steeds meer opdringerig om bij hen een account aan te maken. Totdat je zelfs niet meer aan je eigen klantenkaarten kunt. Ze sluipen stilletjes langs de achterdeur binnen tot ze bij de voordeur zijn en dan doen ze deze op slot en je mag alleen nog maar aan je eigen spullen als je lid van hen wordt. Met alle verplichtingen erbij.
inlog problemen
Ik heb sinds een week plots uut het niets problemen met mijn klarna account. uit het niet ben ik ineens afgemeld en krijg mij op geen enkele manier terug aangemeld,ik heb contact opgenomen met Klarna maar die bieden geen hulp. ik heb nog facturen op dat account staan die betaald moeten worden. Hoe kan ik dit in orde krijgen?
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 8 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten